  • Data: 2014-09-27 01:36:26
    Temat: Re: Węgiel
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-27 o 00:45, HIKI pisze:

    > Slowacy (Czesi?) juz jedna kopalnie kupili od nas, zaniedbana,
    > nierentowna, nie rokujaca - po prostu taki nieuzytek. Po kilku latach
    > kopalnia przynosi zysk, pracownicy sa zadowoleni z pansji (ich
    > oczywiscie, nie nasi). Gdzies slyszalem, ze jak bedzie okazaj, to
    > zagraniczniaki dokupią sobie za grosze kolejna zyle zlota od nas.

    Największą ironią było jak chcieli zamknąć jakąś kopalnię i pracownicy
    powiedzieli "hola hola... zluzujcie bo jest w niej potencjał... oddajcie
    nam jej udziały w ramach odpraw".

    Kopalnia, która przynosiła same straty nagle zaczęła wychodzić na prostą.

    Oczywiście na dzień dobry udziałowcy/pracownicy zlikwidowali 13-ki i
    inne takie socjalgówno.

    Ubawiło mnie po pachy, że po tym zabiegu (sacjalg*) inni górnicy
    szczerze ich nienawidzą.

    Na moje to już dawno powinni rozpędzić tych leni z kopalń (z zarządów,
    związków i od kilofów)