    From: "piXelRider" <p...@d...kom>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wegetarianie a wojsko
    Date: Thu, 9 Aug 2007 01:16:47 +0200 (CEST)

    Andrzej Lawa wrote:

    > ROTFL
    >
    > Ośmieszasz się.

    W ktorym momencie?

    > Wspomnienia znajomych, którzy mieli pecha trafić w kamasze: chlanie i
    > (czasami) "malowanie trawników".
    >
    > Też mi kształtowanie charakteru :)

    To samo jest wszedzie indziej w Polsce [szkoly, imprezy itp.], wiec nie
    widze roznicy w tej kwestii. Roznica jest taka, ze mozna nauczyc sie
    dyscypliny, czego baaardzo brakuje coraz to mlodszym pokoleniom.

    A co do osmieszania, to chyba nie masz doswiadczenia, zeby sie
    wypowiadac na temat tego co jest w wojsku, skoro tylko ze slyszenia
    znasz sytuacje... :]

    --
    piXelRider