  • Data: 2007-08-09 00:25:13
    Temat: Re: Wegetarianie a wojsko
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    piXelRider wrote:

    >> Ośmieszasz się.
    >
    > W ktorym momencie?

    Twierdząc jakoby rzekome "kształtowanie charakteru" przez 'zaszczany
    obowiązek" było czymś pozytywnym.

    > To samo jest wszedzie indziej w Polsce [szkoly, imprezy itp.], wiec nie

    Wszędzie? Jak ty mało wiesz o życiu...

    > widze roznicy w tej kwestii. Roznica jest taka, ze mozna nauczyc sie
    > dyscypliny, czego baaardzo brakuje coraz to mlodszym pokoleniom.

    Dyscyplina, ta prawdziwa, przychodzi z wewnątrz człowieka.

    To, co robi wojsko z rekrutami (o ile przypadkiem nie będzie to tylko
    chlańsko i 'malowanie trawnikóa') to wyrabianie bezmyślnego
    posłuszeństwa i niszczenie indywidualizmu.

    > A co do osmieszania, to chyba nie masz doswiadczenia, zeby sie
    > wypowiadac na temat tego co jest w wojsku, skoro tylko ze slyszenia
    > znasz sytuacje... :]

    Ze słyszenia też wiem, jakie skutki ma np. połknięcie cyjanku potasu.
    Ale jeśli mi nie wierzysz na słowo - to może sprawdź, jak zadziała na
    ciebie? ;->