eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWczesniejsza emerytura - podstawa warunkow wymaganych przez ZUS › Re: Wczesniejsza emerytura - podstawa warunkow wymaganych przez ZUS
    From: Czarekkk <c...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wczesniejsza emerytura - podstawa warunkow wymaganych przez ZUS
    Date: Thu, 29 Dec 2005 17:34:34 +0100

    On Tue, 27 Dec 2005 18:42:10 +0100, "mgma" <m...@n...pl>
    wrote:

> [...]
    [...]

    > Trzeba zliczyc dobrze staz zawodowy.
    [...]
    i zeby przy weryfikacji przez ZUS,
    >byly dowody na to ze faktycznie pracowala. Lista plac, lista obecnosci
    >podpisywana przz zatrudniona. Swiadkowie, którzy w razie czego beda mogli
    >poswiadczyc, ze pracowala. Moze to byc umowa na czas okreslony lub
    >bezterminowa, moze to tez byc umowa zlecenie od której beda odprowadzane
    >skladki na ubezpieczenie spoleczne. Nie prawda jest, ze musi to byc
    >rozwiazanie umowy z przyczyn pracodawcy. Takie wymagabia sa przy swiadczeniu
    >przedemerytalnym.

    Czesc,

    Dziekuje bardzo, Twoje rady bardzo mi pomoga.

    Staz zawodowy byl zliczony dokladnie. Toczylo sie postepowanie przed
    Sadem o uznanie okresu pracy w rolnictwie przed 18 rokiem zycia, ale
    niestety Sad nie uznal, argumentujac ze rownolegle konczona szkola
    srednia byla za daleko od miejsca zamieszkania.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Czarek