  • Data: 2018-06-27 18:15:49
    Temat: Re: Wchodząc do sądu będziesz skanowany
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bramka działa na metal. Jeśli problemem jest telefon, to wyrób sobie
    > nawyk wyciągania go i kładzenia na ten stolik obok.

    Gdybym wiedziała, że poniosę uszczerbek na zdrowiu to położyłabym ten
    telefon na taśmie. Tacki żadnej nie widziałam.

    > Natomiast Twoje podejrzenia o jakieś straszne promieniowanie w tych
    > urządzeniach są niesłuszne. Zarówno bramka, jak i ten ręczny wykrywacz
    > zawiera najczęściej po prostu dwie współosiowe cewki. W jednej cewce
    > płynie stale prąd zmienny. Jeśli w okolicy osi cewki pojawi się
    > ferromagnetyk, to cały zestaw zmienia się w transformator i w drugim
    > uzwojeniu zaczyna płynąć prąd - urządzenie piska, błyska itd.

    Sama bramka nie stanowi problemu. Problemem jest ten skaner ręczny (no,
    błyska on).
    Jak będę musiała kiedyś pójść znowu do tego sądu to przed wejściem
    zadzwonię chyba na 997 i wejdę z jakimś policjantem. Bo przeciez
    teleswojego nawet telefonu nie można mieć przy sobie i całe to wejście
    przez bramkę do sądu nagrać.

    --
    animka