  • Data: 2016-09-08 09:37:07
    Temat: Re: Ważność upoważnienia
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes:

    > A przed wydaniem DR nie jest zarejestrowany? IMHO jest.
    Długo zastanawiałem się co napisałeś.

    Czy dobrze rozumiem, że chodzi Ci tylko o to, że
    moment "samochód jest zarejestrowany" następuje wcześniej niż
    moment "wydanie DR"

    I że pełnomocnictwo jest ważne do "jest zarejestrowany" co implikuje, że
    w momencie "wydanie DR" już nie obowiązuje? (co napisałem, może nieprecyzyjnie)

    KJ

    You can move the world with an idea, but you have to think of it first.