  • 1. Data: 2002-08-07 16:51:02
    Temat: Waznosc paszportu
    Od: " Remek" <r...@N...poczta.gazeta.pl>

    Witam wszystkich.
    Mam pytanie, jak to jest z powrotem z zagranicy gdy skonczy sie waznosc
    paszportu?

    Pozdrawiam
    Remek

  • 2. Data: 2002-08-07 17:34:12
    Temat: Re: Waznosc paszportu
    Od: "Adam Poloczek" <a...@p...katowice.pl>

    Nie ma powrotu bo paszport niewazny. Musisz miec tyle wazny paszport na ile
    wyjezdzasz. Sa kraje ktore wymagaja np przed wjazdem co najmniej 3 miesiace
    i chyba to sprawdzaja.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2002-08-07 18:06:53
    Od: "L.Cyfer" <l...@N...onet.pl>

    Adam Poloczek wrote:
    > Nie ma powrotu bo paszport niewazny. Musisz miec tyle wazny paszport
    > na ile wyjezdzasz. Sa kraje ktore wymagaja np przed wjazdem co
    > najmniej 3 miesiace i chyba to sprawdzaja.

    Nie do końca się zgodzę. Wrócić możesz zawsze.

    L.C.

  • 4. Data: 2002-08-07 18:17:19
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl>

    Użytkownik "L.Cyfer" <l...@N...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:airni2$30o$1@news.onet.pl...

    > Nie do końca się zgodzę. Wrócić możesz zawsze.

    Po uprzedniej wizycie w Konsulacie w kraju z którego wyjeżdżasz
    (paszport tzw. (?) "blankietowy").

    Kotewka
    k...@w...pl

  • 5. Data: 2002-08-07 18:36:28
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl>

    Użytkownik "Stanisław Pikul" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Po uprzedniej wizycie w Konsulacie w kraju z którego wyjeżdżasz
    > (paszport tzw. (?) "blankietowy").

    Odszczekuję, nieważny paszport _uprawnia_ do powrotu do kraju, dopiero
    jego brak zmusza do uzyskania paszportu blankietowego.
    Pomijam Służby Graniczne innych krajów.

    Kotewka
    k...@w...pl

  • 6. Data: 2002-08-07 18:37:58
    Od: "L.Cyfer" <l...@N...onet.pl>

    > Po uprzedniej wizycie w Konsulacie w kraju z którego wyjeżdżasz
    > (paszport tzw. (?) "blankietowy").

    Nio i znowu się nie zgodzę. Spotkało mnie to - zero problemu. :)

    L.C.

  • 7. Data: 2002-08-07 19:28:50
    Od: "L.Cyfer" <l...@N...onet.pl>

    Nio. Przyjęte. :)

    L.C.

  • 8. Data: 2002-08-08 07:04:48
    Od: " Remek" <r...@N...poczta.gazeta.pl>

    Stanisław Pikul <k...@w...pl> napisał(a):

    > Odszczekuję, nieważny paszport _uprawnia_ do powrotu do kraju, dopiero
    > jego brak zmusza do uzyskania paszportu blankietowego.
    > Pomijam Służby Graniczne innych krajów.

    Wlasnie, do kraju wpuszcza, ale jak to jest z Sluzbami Granicznymi innych
    krajow? Konkretnie chodzi o powrot ze Zjednoczonego Krolestwa

    Remek