  • 1. Data: 2002-08-07 13:16:47
    Temat: Re: [Sz-pr] Jak ścigani są gapowicze?
    Od: Tadeusz Franciszek Zielinski <z...@w...wolfnet.wd.com.pl>

    Marek Pawlukowicz napisał:

    > Jazda na gapę nie opłaca się. Mandat kosztuje 107 zł (zapłacony w terminie
    > do siedmiu dni - 75 zł). Jeśli sprawa dojdzie aż do komornika, trzeba liczyć
    > się z wydatkiem 400 zł. Okres przedawnienia mandatu za jazdę bez biletu to
    > dziesięć lat.

    Serio? Jest ktoś w stanie podać podstawę prawną? Wygląda to na
    czyste straszenie.

    --
    Tadeusz Franciszek Zieliński
    E-mail: zico[małpa]wolfnet.wd.com.pl

    Lewica dzieli się na: morderców (komuniści),
    złodziei (socjaliści) oraz naiwniaków, którzy
    nie rozumieją, że istnienie dwóch pierwszych
    grup wynika z samej istoty lewicowości.

  • 2. Data: 2002-08-07 14:04:43
    Od: Krzysztof Krajewski <t...@n...lubi.spamu.pl>

    Dnia Wed, 07 Aug 2002 15:16:47 +0200, Tadeusz Franciszek Zielinski
    <z...@w...wolfnet.wd.com.pl> napisał(a):

    >Serio? Jest ktoś w stanie podać podstawę prawną? Wygląda to na
    >czyste straszenie.

    Bo i jest. Okres przedawnienia to 1 rok. Jeśli w tym czasie MZK będzie
    miało wyrok sądowy, wyśle komornika i ten rozpocznie ściąganie
    należności, bedzie miał na to owe 10 lat.

    Gdyby to było naprawdę takie straszne, to gapowicze trafialiby się raz
    na 10.000 kursów :) A tak, jeśli nie w każdym autobusie, to
    przynajmniej w co drugim :)

    Pozdrawiam
    TeDe

    --
    Pozdrawiają: tede, małpa, techsmar, kropka, tychy, kropka, pl

    http://www.e-upr.org

  • 3. Data: 2002-08-07 14:05:34
    Od: "bitro" <b...@N...spam.2com.pl>

    Pisal Tadeusz Franciszek Zielinski w wiadomosci
    news:3D511DBF.96DD5CC8@wykolejnica.wolfnet.wd.com.pl :

    > Serio? Jest ktoś w stanie podać podstawę prawną? Wygląda to na
    > czyste straszenie.

    a moze kolega socjalista (to z tej niewymiarowej i lamiacej netetykiete
    stopki) zagladnalby na moja i zakasal rekawy - nie w czynie spolecznym, ale
    dla siebie, tak by wiedziec co czekac bedzie w przypadku egzekwowania prawa,
    bo wiadomo, ze rzadko kiedy dochodzi do komornika sprawa okradania
    komunikacji miejskiej.

    --
    BITRO
    www.google.com twoim przyjacielem