    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wąsik i kamiński
    Date: Wed, 20 Dec 2023 21:35:39 +0100

    W dniu 20.12.2023 o 21:17, A. Filip pisze:

    > To pierdolą bez _proceduralnego_ sensu IMHO.
    > Minimum przyzwoitości prawnej to ze dwa tygodnie na przesyłanie i
    > sprawdzenie papierków chociażby przez Sejm przed formalnym
    > potwierdzeniem *przez Sejm* "przyjęcia do wiadomości z potwierdzeniem
    > skutku prawnego".

    A na jakiej podstawie sejm miałby potwierdzać skutek prawny prawomocnego
    wyroku? Do wiadomości zostanie raczej przesłane.

    > Nawet jeśli założyć że nie jest to wymóg _konieczny_
    > to dopóki strona nie stosuje obstrukcji wypada zachować _troszkę_
    > "proceduralnej kurtuazji".

    E tam - obowiązuje zasada wzajemności:P

    > Zresztą można i politycznie: raczej+ PiS *kiedyś* wróci do władzy. Czy
    > misją PO+ jest zostawienie mu bardzo poręcznych proceduralnych
    > precedensów "obosiecznego miecza"?

    Pisałem kiedyś, że szkody wyrządzone przez pis daleko wykraczają poza
    ich działania wtedy, gdyż w przyszłości mają skutek taki, że sprzątanie
    po nich będzie się odbywać w tym samym trybie co zawłaszczanie państwa
    przez nich, co powoduje ogromną erozję praworządności. Future is now:(

    > Nie wszystko się godzi *co wolno* .

    Jak wolno, to wolno. W przypadku tych person, co lecieli sobie w chuja z
    prawem, wolno a nawet należy, stosować wszelkie dozwolone metody w celu
    punktualnego przestrzegania "rozkładu jazdy". Trzeba było myśleć
    wcześniej a nie teraz płakać, że nie wypada. Nie wypadało to jak się
    mleko rozlewało. Teraz wręcz wypada wykorzystać wszelkie prawem
    dozwolone metody, żeby sytuację naprawić. I żeby przywrócić
    praworządnośc i żeby stało się zadość obietnicą pod jakimi zjednoczona
    opozycja szła do władzy. A program był "jazda z kurwami!":P

    > IMHO Opóźnienie rzędu kilku
    > tygodni nie jest warte nie za dobrych obyczajów (proceduralnych
    > precedensów) szczególnie gdy jak rozumiem na miejsce "wygaśniętych"
    > po prostu wejdą kolejni z listy PiS.

    Sprawa jest o wiele głębsza niż zmiana jednych pionków w sejmie na
    drugich. Choćby istotne jest stwierdzenie faktu, że za rządów pisu na
    czele służb specjalnych za sprawą urzędującego p.o.rezydenta stali
    przestępcy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!