eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWarszawa jest zbyt niebezpieczna dla policjantów na rowerach? › Re: Warszawa jest zbyt niebezpieczna dla policjantów na rowerach?
  • Data: 2019-08-20 22:13:23
    Temat: Re: Warszawa jest zbyt niebezpieczna dla policjantów na rowerach?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.08.2019 o 02:12, PiotRek pisze:

    > Jeżeli wspomniana propozycja by przeszła, to zapewne i mundury by
    > uszyto. Zresztą we wniosku jest mowa o okresie marzec-listopad.

    No i powiesz, ze w takim marcu czy listopadzie nie może być śniegu i lodu?

    > I jeszcze jedno - takie patrole mogłyby patrolować parki; swego czasu po
    > parkach jeździła policja konna, ale od wielu lat takich patroli nie
    > widziałem.

    JA nie twierdzę, że nie są potrzebne. U mnie całe lato (ale jednak lato)
    takie patrole kręcą sie w niedostępnych dla pojazdów terenach wzdłuż
    rzek, gdzie ludzie zwyczajowo odpoczywają. Ale taki patrol odprawia się
    w oparciu o prognozę pogody - i to nie tylko z uwagi na wygodę
    policjantów, co przede wszystkim sens. Jak leje, to tych odpoczywających
    wzdłuż rzeki jakoś niewielu jest po prostu i policjant bardziej
    potrzebny w innym miejscu.

    > Ale przecież patrole rowerowe nie mają zastąpić patroli zmotoryzowanych.

    Oczywiście, że nie zastąpią, ale mają normalnie pracować. To nie
    wycieczka rowerowa, że wywalisz nogi w wiacie przystankowej i poczekasz
    na ładniejszą pogodę.