eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWarszawa jest zbyt niebezpieczna dla policjantów na rowerach? › Re: Warszawa jest zbyt niebezpieczna dla policjantów na rowerach?
  • Data: 2019-08-20 22:15:49
    Temat: Re: Warszawa jest zbyt niebezpieczna dla policjantów na rowerach?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poronionym pomysłem jest rozważanie roweru jako głównego pojazdu dla
    > policjantów. Dobrym pomysłem, jako pomocniczego. Pada? Plucha? Zimno?
    > Jest samochód (podstawowy środek). Ciepło i przyjemnie - rowerkiem,
    > oszczedzają paliwo.

    Wiesz, ja uważam, ze taki patrol powinien dysponować radiowozem
    przystosowanym do przewożenia rowerów. Podjeżdża w obszar patrolowania i
    krąży. Jest potrzeba, to ma wsparcie radiowozu. Tylko wówczas załoga
    musiałaby być czteroosobowa, by na radiowozie była obsada, a bywa, że
    jednostka wystawia jeden patrol dwuosobowy.