  • 1. Data: 2006-05-05 14:15:20
    Temat: Walka z urzedem skarbowym
    Od: "pluton_" <p...@p...onet.pl>

    Witam

    Kupilem notarialnie dzialke i urzad chce 700 pln doplaty.
    Jak powiedzialem, ze sie spotkamy w sadzie, to troche zmiekli
    i powiedzieli, ze mozemy ponegocjowac.

    Ale ja nie mam ochoty dac im nawet 5 pln.

    Jak wyglada cala droga ?
    1) oni przysylaja pisemko
    2) ja odmawiam placenia
    3) oni posylaja rzeczoznawcow
    4) znow dostaje decyzje ze mam placic

    I co? Czy w tym momencie juz podaje US do sadu ?

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 2. Data: 2006-05-05 15:04:56
    Temat: Re: Walka z urzedem skarbowym
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "pluton_" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Kupilem notarialnie dzialke i urzad chce 700 pln doplaty.

    ale do czego tej dopłaty chce? do działki;) ? czy podatku?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-05-05 18:15:23
    Od: "pluton_" <p...@p...onet.pl>

    > ale do czego tej dopłaty chce? do działki;) ? czy podatku?

    jakiegos podatku chce, mimo ze jeden juz zaplacilem.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 4. Data: 2006-05-05 20:37:56
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    > jakiegos podatku chce, mimo ze jeden juz zaplacilem.
    Prawdopodobnie stwierdzili ,ze cena za ktora kupiles dzialke jest
    zanizona/podejrzanie niska (podobnie z mieszkaniami) i chca podatku "od
    przychodu". Weryfikuja to z srednia cena sprzedazy z ostatnich 3 miesiecy.
    Ja potargowalbym sie i zaplacil dla swietego spokoju.

    K.

  • 5. Data: 2006-05-05 21:00:10
    Od: "pluton_" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > przychodu". Weryfikuja to z srednia cena sprzedazy z ostatnich 3 miesiecy.
    > Ja potargowalbym sie i zaplacil dla swietego spokoju.

    W tej wsi psy dupami szczekaja i nikt nie kupuje tam niczego, a juz na pewno
    nie kupuje ziemi. Sami to powiedzieli.

    Sprzedajacy cos wspominal, ze us bedzie chcial podatek od 5,50 za m2,
    a ja kupilem za 5/m2, Zatem roznica w zaden sposob nie jest podejrzanie
    niska.

    Poza tym 'jak chca', to niech mi dostarcza wyrok sadowy. Inaczej zobacza
    Kozakiewicza gest.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 6. Data: 2006-05-05 21:16:45
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

> [...]
    > niska.
    >
    > Poza tym 'jak chca', to niech mi dostarcza wyrok sadowy. Inaczej zobacza
    To mnie wiem za cop masz zaplacic:).
    Jezeli tak jest to zapytaj o uzasadnienie ( moze chodzi o jakis inny podatek
    ?), za co masz placic - roznica w cenie w sumie niewielka.
    W tym kraju US to panstwo w panstwie - ja wole miec swiety spokoj z nimi.

    K.

  • 7. Data: 2006-05-05 21:37:09
    Od: "pluton_" <p...@p...onet.pl>

    > W tym kraju US to panstwo w panstwie - ja wole miec swiety spokoj z nimi.

    To prawda. Jest to jedyna instytucja, ktora moze wsadzic czlowieka
    do wiezienia bez sadu.

    Ale glupio jest placic dlatego, ze jakis urzedas ma widzimisie.
    Jakby byl wyrok sadowy, to co innego. Moze za pare lat
    jakies odszkodowanie by sie dalo wyciagnac...

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 8. Data: 2006-05-06 07:56:58
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > To prawda. Jest to jedyna instytucja, ktora moze wsadzic czlowieka
    > do wiezienia bez sadu.

    A to ciekawe

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 9. Data: 2006-05-06 08:16:48
    Od: ww <NoSpam/w...@p...onet.pl/*****>

    seba wrote:

    > Z mojego doświadczenia napisz do US o podanie podstawy prawnej ich decyzji

    Ze szczegółowym uzasadnieniem.
    W.W.

  • 10. Data: 2006-05-06 08:22:23
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Prawdopodobnie stwierdzili ,ze cena za ktora kupiles dzialke jest
    > zanizona/podejrzanie niska (podobnie z mieszkaniami) i chca podatku "od
    > przychodu".

    Nie od przychodu tylko od czynności cywilnoprawnych.

    >Weryfikuja to z srednia cena sprzedazy z ostatnich 3 miesiecy.

    Nie, na pewno nie jest to okres 3 miesięcy. Maksymalnie może być do 2 lat.