  • Data: 2005-07-30 13:09:11
    Temat: Re: Wałek ? co wy na to ?
    Od: MiKeyCo <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Nie. No przecież jest oczywistym, że nikt do swojego własnego użytku 30
    > dyndadełek nie kupuje, bo po co. Będzie sprzedawał to dalej, niezależnie
    > od tego, czy prowadzi taką działalność, czy nie.

    Poszło wam o terminologię, nie wiem czy zauważyłeś. Zwróć uwagę na
    określenie _detalista_ i w jakim kontekście je użyłeś. Daniel zwrócił Ci
    uwagę, że użyłeś błędnie. Zdaje się miałeś na myśli odbiorcę końcowego,
    klienta detalicznego. A to nie to samo co detalista.

    detalista [za pwn]: kupiec prowadzący handel detaliczny

    --
    pzdr
    MiKeyCo