eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWada fabryczna TV › Re: Wada fabryczna TV
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Adam Sierzputowski" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wada fabryczna TV
    Date: Sun, 17 Dec 2006 11:42:40 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 59
    Message-ID: <em375c$omf$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <elu4jj$gu1$1@nemesis.news.tpi.pl> <n...@z...router>
    <em0pb3$m0p$1@nemesis.news.tpi.pl> <q...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: host69-106.crowley.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1166352364 25295 62.89.106.69 (17 Dec 2006 10:46:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 17 Dec 2006 10:46:04 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:433810
    [ ukryj nagłówki ]

    "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> wrote in message
    news:q7ge54-gp9.ln1@ziutka.router...
    > Dnia 16.12.2006 Adam Sierzputowski <a...@i...pl> napisał/a:
    >> 10 dni nie mineło. TV odebrałem w srode, a w czwartek TV był spowrotem w
    > Sprawa się o tyle skomplikowała, że rozpoczął się proces reklamacyjny.
    > Mam wątpliwości czy możesz ot tak poprostu go przerwać i zwrócić towar,
    > ale sądzę że tak.

    Ale ja nie zmieniam trybu reklamacji jak napisałeś "ot tak poprostu"
    Poczytałem sobie ustawe o szczególnych warunkach umów konsumenckich czy
    jakoś tak i tam jest napisane ze :
    1. sprzedawca ma obowiązek poinformowania o możliwosci zwrotu towaru w
    przeciągu 10 dni. - sprzedawca fakt, ma takie info na stronie, ale dodatkowo
    przy odbiorze o tym nie informuje
    2. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć wzór dokumentu do odstąpienia od
    umowy - nie dostarczył.
    3. Sprzedawca odmówił mi odstąpienia od umowy przez telefon, później osobom
    które oddawały TV również odmówiono odstąpienia od umowy, dodatkowo pan
    kierownik w mailiu mi potwierdził ze odmawia odstąpienia od umowy ponieważ
    przesyłka jest uszkodzona (jak to twierdzi przeze mnie). - a przecież ja mam
    maila od jego pracownika ze przesyłka była uszkodzona jeszcze przed
    odbiorem.

    Tak wiec nie jest to "ot tak poprostu".


    >> sklepie. cały czas sklep mi wmawia ze to ja popsułem TV.
    >> Co ciekawe znalazłem maila w którym pracownik sklepu przyznaje ze TV był
    >> uszkodzony :
    > To nie ma znaczenia. Na sprzedawcy ciąży tu obowiązek wykazania, że to Ty
    > go uszkodziłeś. Ten list mu raczej w tym nie pomoże.

    Mam jeszcze fajniejsze listy. np:
    Pan potwierdza ze podczas odbioru przesyłka nie była sprawdzana !!!. w
    związku z czym nie mogłem widzieć ze TV jest walnięty

    "
    Mail od naszego pracownika nie dowodzi,
    że
    odebrał Pan telewizor uszkodzony. Mógł być jedynie dla Pana podstawą do
    sprawdzenia tego towaru podczas odbioru osobistego, czego Pan nie
    uczynił."

    > Spróbuj skontaktować się z Federacją Konsumentów. Jest szansa, że jak ich
    > prawnik podaga z panem "doradcą handlowym" to sprawa się szybciej
    > naprostuje.


    Bede dzwonił w poniedziałek. na razie napisałem maila do zarządu firmy bo
    już moja cierpliwość sie kończy. idą swieta i zostane bez TV :-(

    BTW
    W ustawie o szczególnych warunkach sprzedarzy jest paragraf mówiący ze w
    przypadku odstąpienia od umowy sprzedawca musi niezwłocznie zwrócić kase nie
    później niz 14 dni.

    Jak zdefiniowac "niezwłocznie".


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1