eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWada fabryczna TV › Re: Wada fabryczna TV
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Adam Sierzputowski" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wada fabryczna TV
    Date: Sat, 16 Dec 2006 13:34:30 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 62
    Message-ID: <em0pb3$m0p$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <elu4jj$gu1$1@nemesis.news.tpi.pl> <n...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: host69-106.crowley.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1166272676 22553 62.89.106.69 (16 Dec 2006 12:37:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 16 Dec 2006 12:37:56 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:433597
    [ ukryj nagłówki ]

    "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> wrote in message
    news:nq5c54-ar2.ln1@ziutka.router...
    > Dnia 15.12.2006 News <a...@i...pl> napisał/a:
    >> W związku z powyższym chciałem prosić o porade, jakie mam drogę dalszej
    >> reklamacji tv w momecie jak serwis naprawi TV i sklep bedzie mi go
    >> chciał oddac jako sprawny, czy też serwis stwierdzi ze usterka
    >> powstała na skutek uderzenia i sklep bedzie chciał oddac mi popsuty TV.
    >> czy mam jeszcze mozliwosć zwrotu tego TV do sklepu ?
    > Nie masz i z tyt. niezgodności z umową nie miałeś nigdy w pierwszym
    > podejściu takiej możliwości. Dopiero jeśli sprzedawca nie jest w stanie
    > naprawić sprzętu w grę wchodzi odstąpienie od umowy. Innymi słowy, jeśli
    > naprawią, to nie możesz zrobić tu MZ nic.
    > Bezwarunkową możliwość zwrotu do sklepu miałeś w ciągu 10 dni od momentu
    > wydania towaru jako, że kupiłeś go przez internet. Czy sklep poinformował
    > Cię o tym?

    10 dni nie mineło. TV odebrałem w srode, a w czwartek TV był spowrotem w
    sklepie. cały czas sklep mi wmawia ze to ja popsułem TV.
    Co ciekawe znalazłem maila w którym pracownik sklepu przyznaje ze TV był
    uszkodzony :

    Mail od pracownika:

    "Witam,

    Wszystko wskazuje na to że przesyłka rzeczywiście zpstała uszkodzona
    przez
    firme kurierska, niestety w tej chwili nie ma Pana co sie zajumje
    zamówieiem i nie moge dokładnie Panu odpowiedzieć na pytanie jak bedzie z
    jutrzejszym odbiorem na 100% ale na 90% nie bedzie mógł Pan jutro jej
    odebrać u nas siedzibie, ja ta sprawe jutro rano przekaze osobie ktora
    zajmuje sie Pańskim zamówieniem
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia

    Doradca Handlowy" i mimo przedstawienia tego maila w sklepie stanowisko
    firmy jest nastepujące
    "Szanowny Panie,

    Ten mail jest w tonie przypuszczającym. Mówi o tym, że jeżeli przesyłka
    dojedzie do nas faktycznie uszkodzona to odbiór towaru nie dojdzie do
    skutku. Podejrzewam, że musiał Pan przed odbiorem otrzymać informację, że
    przesyłka nie jest uszkodzona dlatego Pan przyszedł ją odebrać. Nie
    zmienia
    to faktu, że odebrał Pan towar dobry, ponieważ nie jest zaznaczone na
    żadnym
    z dokumentów odbioru żadne uszkodzenie."

    Nie dostałem info ze jest do odbioru. miał być do odbioru w poniedziałek ja
    w zasadzie pojechałem w srode sie kłucić dlaczego nie ma jeszcze tv i po
    zwrot kasy Okazało sie ze mają ten TV w uszkodzonym opakowani (urwane ucho).
    ponieważ idą swieta, a karton i tak idzie do piwnicy mi to nie
    przeszkadzało. dopiero w domu okazało sie ze TV jest walnięty.
    Tylko teraz sklep mimo oczywistych dowodów w postaci maila od ich pracownika
    zapiera sie rekami i nogami ze to nie oni.
    Karton nie ma na sobie innych śladów uszkodzenia. wiec to uszkodzenie które
    potwierdza pracownik jest tym samym na podstawie którego nie chcą dokonać
    zwrotu. Nawet im odpowiednie ustawy powysyłałem. nic. grochem o ściane.


    Pzdr.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1