    From: "Jp" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.regionalne.warszawa,pl.soc.prawo
    Subject: Re: WaPark - parkowanie za darmo??
    Date: Sat, 15 Mar 2003 00:52:22 +0100
    Sender: u...@p...onet.pl@62.233.204.178

    Użytkownik "leon" <L...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:b4tmlf$qup$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > patrz watek z 2003-02-15 wyslany przez huski pt:" bilety postojowe(troche
    > dlugie)"

    Dzieki, przeczytalem te fascynujaca dyskusje. Nie rozwialo to jednak moich,
    jako laika w kwestiach prawa, watpliwosci:

    - czy orzeczenie TK "o niekonstytucyjnosci przepisów dotyczących trybu
    wprowadzania i ustalania sposobu pobierania opłat za parkowanie" bedzie
    wystarczajaca przeslanka dla kazdego sedziego sadu warszawskiego do
    umorzenia postepowania przeciwko kazdemu kierowcy, ktory zaparkowal swoj
    pojazd w Warszawie "w strefie platnego parkowania" bez uiszczenia oplaty
    parkingowej? Innymi slowy: czy mozna sie spodziewac, ze kazda nastepna taka
    sprawa zakonczy sie podobnie, czyli umorzeniem?

    - czy bedzie ono rowniez wystarczajaca przeslanka dla sadu wyzszej
    instancji, jezeli do niego odwola sie zarzad warszawy/straz miejska/wapark
    (niepotrzebne skleslic)?

    pozdrawia

    Jp