  • 1. Data: 2004-09-29 22:44:30
    Temat: WYPWIEDZENIE UMOWY LISTEM PLECONYM PLUS GSM - Pusty List ...
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Czystoteoretyczna sytuacja ...
    Umowa z dowolnym operatorem ...
    Operator łamie warunki umowy ...
    Wypowiadam umowe ... a raczej wysylam list polecony z CZYSTĄ KARTKĄ
    PAPIERU ...

    Operator nie wie, że wypowiedziałem umowę, bo kartka była czysta ;)

    Nie płace abonamentów ... powiedzmy 4 miesiące ... Operator występuje o
    nakaz zapłaty ... Kwota powiedzmy 2500 PLN ...

    Wnoszę zarzuty do nakazu ...
    Informuję sąd, że strona (operator) złamał warunki umowy, przez co dnia
    XX/XX/XXXX w trybie natychmiastowym wypowiedziałem umowę - dowód - Dowód
    nadania przesyłki poleconej do operatora ...

    Co zrobi sąd ? Wyda nakaz ? Czy nie ? ja twierdzę, że w liście było
    wypowiedzenie z uzasadnieniem ... Przedstawiam w sądzie "kopię" pisma ...

    Co o tym myślicie (oprócz tego, że to skur*^&&^&^*^ ...) ?

    Jak potoczy się sprawa ? ;) Tak mnie naszło ... na razie
    czystoteoretyczna sytuacja, ale zamierzam w życie wprowadzić bo jeden z
    operatorów mnie poważnie wkur^**(*

    Proszę o opinie ;)
    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 2. Data: 2004-09-29 23:32:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cjfdr2$kq$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Widzę tylko jeden słaby punkt. Jak dostaną czystą kartkę papieru poleconym,
    to pewnie niezwłocznie również listem poleconym zażądają wyjaśnień. W takim
    wypadku sąd raczej da im wiarę.

  • 3. Data: 2004-09-30 06:43:07
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    To nie dowód.
    Jeśli chcesz mieć dowód nadania, to złóż pismo na czworo albo inaczej, zaadresuj je
    na odwrocie, ofrankuj i wyślij, bez koperty.
    JaC

  • 4. Data: 2004-09-30 07:25:46
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 30 Sep 2004 08:43:07 +0200, 666 naskrobał(a):

    > To nie dowód.
    > Jeśli chcesz mieć dowód nadania, to złóż pismo na czworo albo inaczej, zaadresuj je
    na odwrocie, ofrankuj i wyślij, bez koperty.

    ROFL :D - może od razu wyślij za pomoca notariusza :D

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 5. Data: 2004-09-30 07:27:21
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 30 Sep 2004 00:44:30 +0200, Stasio Podróżnik naskrobał(a):

    > Jak potoczy się sprawa ? ;) Tak mnie naszło ... na razie
    > czystoteoretyczna sytuacja, ale zamierzam w życie wprowadzić bo jeden z
    > operatorów mnie poważnie wkur^**(*

    Nic się nie stanie, BOK odpisze do ciebie zwykłym listem (ale z wpisem na
    książke nadawczą), z prośbą o wyjaśnienie - to wystarczy.

  • 6. Data: 2004-09-30 08:39:39
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Stasio Podróżnik wrote:
    > Czystoteoretyczna sytuacja ...
    > Umowa z dowolnym operatorem ...
    > Operator łamie warunki umowy ...
    > Wypowiadam umowe ... a raczej wysylam list polecony z CZYSTĄ KARTKĄ
    > PAPIERU ...

    Taa a jak oni odesla Ci czysta kartke papiero to co zrobisz ;) ?

  • 7. Data: 2004-09-30 08:44:16
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 9/30/2004 12:44 AM, Stasio Podróżnik wrote:
> [...]
    > PAPIERU ...
    >
    > Operator nie wie, że wypowiedziałem umowę, bo kartka była czysta ;)

    Po co tyle fatygi - nie lepiej załozyć DG i wystawiać faktury na cegły
    wysyłane jako laptopy?

    Jeżeli dochowają nalezytej staranności, to łatwo odbiją Twój list -
    ponadto "oni" maja narzędzia sprawnie działające, a Ty ile jesteś
    skłonny wydać na papugę?

    Jeżlei chcesz walczyć, a faktycznie złamano warunki (co się zdarza) to
    powinieneś działać zgodnie z prawem, nie odwołując się do podstepów, bo
    w tym szanse masz mizerne. Jaka kwota, warta stresu?

    Pzdr: Catbert

  • 8. Data: 2004-09-30 09:56:20
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Catbert napisał:

    > Po co tyle fatygi - nie lepiej załozyć DG i wystawiać faktury na cegły
    > wysyłane jako laptopy?

    Ot dla jaj ;) Głównie o dobrą zabawę i wkur%%%&^&enie kogokolwiek mi
    chodzi ;>

    > Jeżeli dochowają nalezytej staranności, to łatwo odbiją Twój list -
    > ponadto "oni" maja narzędzia sprawnie działające, a Ty ile jesteś
    > skłonny wydać na papugę?

    Duzio ? Zaznaczam .. akcja dla jaj ;) Acz chyba uskutecznię ;)

    > Jeżlei chcesz walczyć, a faktycznie złamano warunki (co się zdarza) to
    > powinieneś działać zgodnie z prawem, nie odwołując się do podstepów, bo
    > w tym szanse masz mizerne. Jaka kwota, warta stresu?

    To może inaczej ... Wyślę jakąś reklamację ... Cokolwiek ... ale potem
    twardo będę twierdziłł, że równocześnie załączyłem WYPWIEDZENIE ...

    Co jak co .. oni notariuszem nie są ;) Dlaczego sąd miałby dać wiarę
    operatorowi a nie mi ? Twierdzę, że WYPWIEDZENIE było ... Powód miałem -
    łamali warunki umowy ... co z tego, że wpisali to w książkę jakąś ... ?
    Równie dobrze mogli by wpisać, że przysłałem list poplamiony moczem ...

    Wydaje mi się, że jeśli posiadam MOTYW do wypowiedzenia umowy , sąd
    dałby mi jednak wiarę ...

    Ok .. mówicie, że odeślą mi czsystą kartkę papieru czy co tam .. czy
    napiszą , że nic w liście nie było ... Ja PISMO DORĘCZYŁEM ... a to ,
    że oni odpowiedzieli , że nic w nim nie ma ? PING PNG ... twierdził będę
    , że nie przysłali prośby o wyjaśnienie, tylko CZYSTĄ KARTKĘ PAPIERU ... ;)

    I co wy na to ?

    Niewiem dlaczego, ale mam wrażenie, że są tu duże szanse na powiedzenie
    ;) ...

  • 9. Data: 2004-09-30 10:19:24
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 30 Sep 2004 11:56:20 +0200, Stasio Podróżnik naskrobał(a):

    > I co wy na to ?

    koszty podstepowania sądowego + adwokackie + odsetki. Masz za dużo
    pieniędzy ? chętnie zassam.

  • 10. Data: 2004-09-30 10:47:19
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <B...@o...pl> napisal(a):
    > Niewiem dlaczego, ale mam wrażenie, że są tu duże szanse na powiedzenie
    > ;) ...

    Mizerniutko to widzę. Operator znajdzie kilka osób, które poświadczą, że
    w liście była czysta kartka i w sądzie będzie kilku na jednego. Klapa.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie