  • 11. Data: 2004-09-30 10:52:18
    Temat: Re: WYPWIEDZENIE UMOWY LISTEM PLECONYM PLUS GSM - Pusty List ...
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Samotnik napisał:

    > Mizerniutko to widzę. Operator znajdzie kilka osób, które poświadczą, że
    > w liście była czysta kartka i w sądzie będzie kilku na jednego. Klapa.

    Tiaaa ...

    Oskarżenie: Wysoki sądzie, podczas procesu przedstawię 5 świadków,
    którzy widzieli jak oskarżony dopuścił się tego brutalnego czynu ...
    Obrona: Wysoki sądzie, podczas procesu przedstawię 100 świadków, którzy
    tego nie widzieli ...

    A co, jeśli ja będę miał 20 świadków na to, że włożyłem do koperty
    pismo będące wypowiedzeniem umowy ?
    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 12. Data: 2004-09-30 11:27:29
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <B...@o...pl> napisal(a):
    > A co, jeśli ja będę miał 20 świadków na to, że włożyłem do koperty
    > pismo będące wypowiedzeniem umowy ?

    Sąd może uznać, że to Ty mówisz prawdę. Tylko pamiętaj, że świadkowie
    operatora będą mówili prawdę, a Twoi będą kłamać pod przysięgą, a potem
    poczytaj w KK o widełkach za składanie fałszywych zeznań...

    A w ogóle po co my z Tobą dyskutujemy? Zwykły oszust jesteś, idź zaj*ać
    jakieś radio z samochodu, co się będziesz po sądach ciągał... Mniej
    roboty, a na nowy dres starczy.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 13. Data: 2004-09-30 12:19:14
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

> [...]
    > A w ogóle po co my z Tobą dyskutujemy? Zwykły oszust jesteś, idź zaj*ać
    > jakieś radio z samochodu, co się będziesz po sądach ciągał... Mniej

    Czego to ja nie potrafię zrobić dla zabawy, ty tego nie zrozumiesz ... a
    że głupi jak but jesteś u lewej nogi, czyli statystyczny idiota
    (statystyke można poprzeć wyszukiwaniem następującym =>
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&c2
    coff=1&q=%22czarne+bmw%22&btnG=Szukaj&meta=group%3Dp
    l.misc.samochody.*
    ) stosujący uogólnienia ... cóż ...

    Jeśli nie dostrzegłeś potrzeby ZABAWY Z MOJEJ STRONY dokonam przy 20
    świadkach aktu włożenia wypowiedzenia w sposób godny coperfielda (i co
    mi zrobisz ?) , świadkowie moi będą mówić prawdę ;> ... Jak i świadkowie
    operatora ...

    Co do złodziejskich mych zapędów ... a masz rację, masz rację ... teraz
    bądź czujny ... podpadłeś mi , i szukać będę twej osoby w życiu realnym,
    nie wirtualnym celem dokonaniu aktu złodziejstwa i gwałtu na członkach
    twej rodziny działając w porozumieniu z kosmitami ...

    Ehhh ...

  • 14. Data: 2004-09-30 18:59:20
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 30 Sep 2004 08:43:07 +0200, " 666" <j...@i...pl> wrote:

    >To nie dowód.
    >Jeśli chcesz mieć dowód nadania, to złóż pismo na czworo albo inaczej, zaadresuj je
    na odwrocie, ofrankuj i wyślij, bez koperty.
    I czym sie bedzie roznil dowod nadania od tego uzyskanego w sytuacji
    wlozenia kartki do koperty?

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 15. Data: 2004-09-30 21:22:38
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik WAM napisał:

    na odwrocie, ofrankuj i wyślij, bez koperty.
    > I czym sie bedzie roznil dowod nadania od tego uzyskanego w sytuacji
    > wlozenia kartki do koperty?

    Tym, że pismo będzie yyy równocześnie dowodem nadania/odbioru? Hmmm ...

  • 16. Data: 2004-10-01 07:10:02
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    Stasio Podróżnik wrote:

    > Tym, że pismo będzie yyy równocześnie dowodem nadania/odbioru? Hmmm ...

    Które pismo ? To wysłane ?

    :-)
    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919

  • 17. Data: 2004-10-02 11:18:51
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 01 Oct 2004 09:10:02 +0200, Asmodeusz
    <c...@n...asmodeusz.prv.pl> wrote:

    >Które pismo ? To wysłane ?
    Chyba tak :))

    ROTFL

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 18. Data: 2004-10-02 11:25:39
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik WAM napisał:

    > Chyba tak :))
    > ROTFL

    Chyba źle skonstrułowałem ostatnie zdanie ;>