  • Data: 2004-10-21 18:41:36
    Temat: Re: WKU - czyzby problem ?
    Od: "Gooral" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pablo wrote:
    > Sprawa wyglada tak ze jestem absolwentem. We wrzesniu odebralem
    > dyplom, zadnego wezwania od nich nie dostalem wczesniej. Mam jechac
    > do tego WKU wyjasniac a jesli tak to na co sie nastawiac ? Brac
    > dyplom, jakies zaswiadczenie o odbytych studiach ?
    Dokładnie - bierz dyplom i zgłoś się osobiście.

    > Czyzby chcieli mnie "capnac" na 2 miesiace przed koncem 28 r zycia ?
    > Co z tym fantem robic ?
    Po okazaniu dyplomu automatycznie przeniosą Ciebie do rezerwy (formalnie
    masz czas do końca października). Wyszło odpowiednie rozporządzenie (nie
    pamiętam dokładnych namiarów), które tegorocznych absolwentów studiów
    wyższysz "przenosi" automatycznie do rezerwy.

    --
    Gooral