  • Data: 2003-03-26 16:35:58
    Temat: Re: WKU a pielegniarki
    Od: "Wi" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No prosze prosze - akt skruchy. Bardzo ladnie.
    > Ale pozwole sobie w imieniu grupy zapytac - 5% HaNki odpowiedzi, czy
    > wszystkich odpowiedzi na forum?

    Mialem na mysli posty HaNkI o3wiscie ;-) O grupie nie mam prawa sie
    wypowiadac, bo nieczesto tu zagladam, a odzywam sie jeszcze rzadziej (z
    wyjatkiem slowotokow jak mi ktos wybitnie zalezie za sqre :-). Wiekszosc
    wypowiedzi w 'mojej' sprawie byla po mojej stronie, jednak wypowiedzi tej
    mniejszosci ozywialy :-) dyskusje, rozwijaly pewne watki i dodawaly smaczku
    :-) Bardzo dziekuje za wszystkie posty.

    A teraz wynik calego zamieszania:
    owe badanie odbylo sie dzisiaj. Byla komisja skladajaca sie z pan (och, jaka
    ulga!!! :-), rozebranie dotyczylo jedynie butow, aby wagi nie pobrudzic, i
    inne pierdoly o ktorych pisac nie warto (wzrok, blizny i inne takie).
    Jednym slowem cala wczorajsza awantura nie byla warta swieczki, jedynie pare
    osob z grupy poznalo kolesia o xywce Wi...

    Chcialem rozpoczac nowy watek, ale moze korzystajac z juz pieknie
    rozwinietego, chcialbym zapytac grupe o jeszcze jeden problem niezwiazany z
    pierwotnym:

    Jakis czas temu bylem poszkodowanym (+ oskarzycielem posilkowym) w sprawie
    karnej o pobicie (i jak tu takiego nie pobic, co, HaNkA? :-))). Wyrok sie
    uprawomocnil (1 rok # w zawiasach na 4 lata + moje koszta postepowania). No
    i o te koszta mi sie teraz rozchodzi... Skazani - marginesik, nie pracuja
    legalnie, ale na czarno owszem (jeden z nich na 100%). Prokurator powiedzial
    mi, ze jak nie zaplaca to zawiasy sie odwiesi i pojda siedziec na ten rok,
    ale kasa mi przepadnie. Jednak sadze, ze przynajmniej temu jednemu bedzie
    sie bardziej oplacalo zaplacic i uniknac #.
    Mam kopie wyroku z klauzula wykonalnosci i bylem u komornika, ktory zazadal
    150,- za egzekucje, ktore odzyskam jak zaplaca. Jest jednak pewne
    prawdopodobienstwo, ze tak nie bedzie i zostane w plecy o dodatkowe 150,-.
    Nie jest to sprawa cywilna tylko karna - czy zmienia to cokolwiek w sensie
    kosztow egzekucji??? Nie zapytalem komornika - teraz mi to do lba wpadlo.
    Pomozecie?

    PZDRW
    Wi