  • Data: 2003-03-25 16:37:10
    Temat: Re: WKU a pielegniarki
    Od: "Wi" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po pierwsze nigdzie nie próbowalam wplynac na czyjs sposob postrzegania
    > swiata. Obie z Sandra wyraznie dalysmy do zrozumienia ze nie ma przepisu.
    > natychmiast odezwaly sie glosy, hmm, "obroncow moralnosci"?

    Ja to rozumiem tak:
    jest przepis taki a taki mowiacy o tym a o tym lub nie ma takiego przepisu -
    a nie jakies napieprzanie sie - zreszta grupie sie nie udzielilo - wrecz
    przeciwnie - jestescie panie dwie, same.

    > Sorry ale chyba nie czytasz ze zrozumieniem. Zerknij w post inicjujacy
    > temat - uzyte tam okreslenia i celowe uzycie cudzysłowów "badanie",
    "panowie
    > lekarze" czy tez "obmacywanie przez wojskowych konowałów" sugerowaly ze
    > autor tego postu wyraznie daje nam do zrozumienia, ze dopatruje sie
    > erotycznej dwuznacznosci w tego typu badaniu. Ja tylko poszlam za tym
    tokiem
    > myslenia. Czemu wiec u niego Cię to nie razi?

    Przedztawilem to w kontekscie erotycznym - bo w ten sposob owe badane
    kolezanki to odebraly i tak przedstawily to mojej dziewczynie - moze mnie
    troche ponioslo, ale nie pierwszy to ostry post i nie ostatni. Coz - krewki
    ze mnie chlopak :-)