  • Data: 2003-07-23 17:11:27
    Temat: Re: WAPARK i platne parkowanie
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Software Development" <s...@g...pl.nospam> napisał:

    >Mialem prawidlowo oplacony parking na czas,
    W takim razie, mojej ocenie, za parking zapłaciłeś i nie można od
    ciebie żądać dodatkowej opłaty (a ta jest w przypadku braku wniesionej
    opłaty, a NIE iż ktoś nie zauważył biletu).

    >wezwanie za rzekome niewniesienie oplaty za parkowanie.
    Czyli ciebie to NIE dotyczy, bo:
    1. wniosłes opłatę
    2. udowodniłeś ten fakt

    >Ja wiem, ze bilet byl prawidlowo wylozony,
    IMHO po to są owe odwołania, by wyjaśnić wątpliwości.

    >a oni twierdza, ze nie bylo biletu. Ja im daje oryginal biletu, a oni na to,
    Przecież to paranoja - bilet jest i ty go przedstawiłeś koniec kropka.
    Bawią się w ciuciubabkę ! Wyśmiej ich i to samo zrobi każdy sąd, jesli
    zwrócą się do niego.

    Artur Golański