  • Data: 2003-07-23 22:29:54
    Temat: Re: WAPARK i platne parkowanie
    Od: "Software Development" <s...@g...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> wrote in message
    news:hv4thv4fgrk981bp8573jdfbern88ao45n@4ax.com...

    > W takim razie, mojej ocenie, za parking zapłaciłeś i nie można od
    > ciebie żądać dodatkowej opłaty (a ta jest w przypadku braku wniesionej
    > opłaty, a NIE iż ktoś nie zauważył biletu).

    > Czyli ciebie to NIE dotyczy, bo:
    > 1. wniosłes opłatę
    > 2. udowodniłeś ten fakt

    > IMHO po to są owe odwołania, by wyjaśnić wątpliwości.

    > Przecież to paranoja - bilet jest i ty go przedstawiłeś koniec kropka.
    > Bawią się w ciuciubabkę ! Wyśmiej ich i to samo zrobi każdy sąd, jesli
    > zwrócą się do niego.
    >
    > Artur Golański

    Tyle, ze mi odpisali, ze nie zaplacilem zgodnie z regulaminem - bo ich
    zdaniem nie wylozylem lub nie wylozylem prawidlowo biletu za przednia szybe,
    a to wg regulaminu jest jednoznaczne z tym, ze sie nie uiscilo oplaty. Z
    tym, ze nie podoba mi sie dlaczego to ja mam teraz im udawadniac, ze
    wylozylem?? Wydawalo mi sie ze obowiazuje u nas zasada domniemanej
    niewinnosci zwlaszcza, gdy nie bylo mnie podczas kontroli i nie zgadzam sie
    z ich wersja.

    Michal