  • Data: 2008-09-21 15:56:31
    Temat: Re: W sprawie cyfry plus [OT]
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid> napisał w
    wiadomości news:gb5lir$175$1.jkr@Slawek.IDEall.Fydryk.com...

    > Realnie jestes w bledzie - jest szansa i to spora.

    Ja ci nie bronie trzymac sluchawki przy uchu w nieskonczonosc ale po prostu
    mówie ze za kazdym razem gdy jest duza kolejka system sam zrywa połączenie:)
    Jak rozumiem, Ty dzwoniles do Cyfry np wczoraj na numer 0801... lub ten
    drugi 022.... i czekales 1/2godziny lub dluzej? Bo tak sie sklada ze ja
    dzwonilam kilka razy wiec info o zrywaniu polaczenia automatycznie mam z
    doswiadczenia:) [ i zeby nie bylo, ze i tak wydalam majatek - rozmowy w
    weekendy mam darmowe wiec dzownienie na miedzymiastowe mnie nic nie
    kosztuje]

    HaNkA