eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? › Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
  • Data: 2015-06-08 09:35:24
    Temat: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2015-06-08 08:01, Liwiusz pisze:
    > W dniu 2015-06-08 o 07:50, Tomasz Kaczanowski pisze:
    >> W dniu 2015-06-06 15:39, Gotfryd Smolik news pisze:
    >>> On Mon, 1 Jun 2015, Tomasz Kaczanowski wrote:
    >>>
    >>>> W dniu 2015-05-31 22:41, Gof pisze:
    >>>>> Wyciagasz smartfona, zamawiasz online i odbierasz...
    >>>>
    >>>> nie nie - oni to mieli inaczej - zamawiasz i czekasz 2 dni.
    >>>
    >>> W sumie zrozumiałe, "od ręki" jest dla klienta któremu się spieszy
    >>> i jest skłonny zapłacić za składowanie na sklepie, nie ma powodu
    >>> żeby klient który chce płacić tylko za 100x tańsze składowanie
    >>> na magazynie był równie "cenny" :)
    >>
    >>
    >> Może i tak i gdyby różnica w cenie nie była 40% to może byłbym skłonny
    >> zapłacić więcej, a tak koszty składowania w sklepie wzrosną.
    >
    > Koszt sklepu to koszt stały, a nie zmienny, więc nic się nie będzie
    > zmieniało, gdy kapryśny klient nie kupi.
    >

    Gdy kapryśny klient nie kupi, to sklep nie zarobi... Wiec koszt jest
    stały, ale przychód niekoniecznie.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1