eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? › Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 08 Jun 2015 09:35:24 +0200
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.24) Gecko/20100228
    Thunderbird/2.0.0.24 Mnenhy/0.7.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak
    grają - czy to kpina z klienta?
    References: <5564da7a$0$27524$65785112@news.neostrada.pl> <mk2nj6$fg$3@dont-email.me>
    <mk2o9u$vg1$1@node1.news.atman.pl>
    <5565599a$0$2207$65785112@news.neostrada.pl>
    <mk44ou$bm5$1@node1.news.atman.pl>
    <55659d7d$0$27523$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <5565be67$0$27521$65785112@news.neostrada.pl>
    <5565c1fe$0$8375$65785112@news.neostrada.pl>
    <5566b7b5$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
    <g...@n...chmurka.net>
    <556c0c98$0$27508$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1506061537500.3560@quad>
    <55752d35$0$2203$65785112@news.neostrada.pl>
    <ml3b31$kr9$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <ml3b31$kr9$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 29
    Message-ID: <557545ba$0$27520$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.187.17.90
    X-Trace: 1433748922 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27520 79.187.17.90:45672
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:748618
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-06-08 08:01, Liwiusz pisze:
    > W dniu 2015-06-08 o 07:50, Tomasz Kaczanowski pisze:
    >> W dniu 2015-06-06 15:39, Gotfryd Smolik news pisze:
    >>> On Mon, 1 Jun 2015, Tomasz Kaczanowski wrote:
    >>>
    >>>> W dniu 2015-05-31 22:41, Gof pisze:
    >>>>> Wyciagasz smartfona, zamawiasz online i odbierasz...
    >>>>
    >>>> nie nie - oni to mieli inaczej - zamawiasz i czekasz 2 dni.
    >>>
    >>> W sumie zrozumiałe, "od ręki" jest dla klienta któremu się spieszy
    >>> i jest skłonny zapłacić za składowanie na sklepie, nie ma powodu
    >>> żeby klient który chce płacić tylko za 100x tańsze składowanie
    >>> na magazynie był równie "cenny" :)
    >>
    >>
    >> Może i tak i gdyby różnica w cenie nie była 40% to może byłbym skłonny
    >> zapłacić więcej, a tak koszty składowania w sklepie wzrosną.
    >
    > Koszt sklepu to koszt stały, a nie zmienny, więc nic się nie będzie
    > zmieniało, gdy kapryśny klient nie kupi.
    >

    Gdy kapryśny klient nie kupi, to sklep nie zarobi... Wiec koszt jest
    stały, ale przychód niekoniecznie.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1