eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? › Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
  • Data: 2015-06-01 14:07:56
    Temat: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-01 13:16, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Pawel O'Pajak" napisał w wiadomości
    > Powitanko,

    > Ale o jakim zarabianiu mowa - wyprowadzeniu firmy ze straty, czy
    > osiagnieciu dodatniego bilansu miesiecznego ?
    >
    > Stawiasz towar, sprzedajesz, i juz powinien byc zysk ze sprzedazy.
    > Owszem, moze byc kwestia wzrostu popularnosci i wielkosci sprzedazy, aby
    > na pensje i wynajem starczylo, moze byc zwrot kosztow demo, wyposazenia,
    > inwestycji itp ... to nie elektrownia, gdzie trzeba przez 10 lat budowac
    > aby zaczac przychody osiagac.

    Nie chodzi o 10 lat, ale żeby znaleźć odpowiednią ilość stałych
    odbiorców tego co sprzedajemy, + mieć szansę na dodatkowych
    przypadkowych, to trzeba nad tym popracować. Ile? - zależy od branży,
    miejsca sklepu ect.

    > A ja sie chce dowiedziec np czy moge zoom zmieniac w trakcie nagrywania.
    > W kamerze funkcja podstawowa i chyba wszystkie maja, ale w aparacie z
    > funkcja filmowania niekoniecznie. A w instrukcji moze bedzie napisane, a
    > moze nie ... recenzje zazwyczaj na zamowienie, zlego slowa nie napisza,
    > itd :-)

    Recenzje najczęściej czytam te mało przychylne, bo one zazwyczaj mają
    większą szanse być prawdziwe - dodatkowo, wychodząc z założenia, że
    niema rzeczy idealnych, mogę ocenić, czy takie wady mi przeszkadzają,
    czy nie.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl/ksiazki