    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: W jak windykacja.
    Date: Sat, 19 Aug 2006 18:01:27 +0200

    W wiadomości news:ec7b5i$8j6$1@nemesis.news.tpi.pl Alek
    <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> pisze:

    > A ta jędza aptekarka nie dała za darmo!?
    Nie dała. Dołożyłem brakujące kilka złotych.
    Nie kreuję się na nic, więc tego, proszę, nie komentuj, to tylko informacja.

    > Nie przez banki tylko przez tę rodzinę.
    Skąd wiesz? To Ty znasz te przypadki tak samo jak ja?

    > No więc jednak do meritum nic nie masz, oburza cię tylko forma i to
    > rozumiem.
    Tylko forma? Tylko tyle odebrałeś z mojej wypowiedzi?

    > Ale jak wie, że ma 600 zł renty to z góry wie także że rat po 400 zł nie
    > zaplaci.
    Nie czepiaj się tych liczb, to może nieco przedramatyzowany przykład, taka
    metafora. Chodzi o sens.

    > na
    > Widziałem wiele umów kredytowych i to co piszesz to mity. Chyba że nie
    > piszesz o bankach a o lichwiarzach (ogólnie znane nazwy pominę).
    Bzdura. Zdarzyło mi się brać kredyt. W banku. Papiór umowy mam do dziś.
    Umiem go obejrzeć, a nawet przeczytać.
    To samo dotyczy kredytów, które żyrowałem rodzinie, czy własnej kobiecie.
    Wiem co piszę.

    > końcowej?
    > Bzdura. Obserwowałem jak wygląda w sklepie podpisywanie umów o kredyt
    > (ratalnych). Żaden klient nie miał nawet zamiaru przeczytać umowy tylko
    > kładł podpisy tam gdzie sprzedawca mu palcem pokazał.
    Nie wiem co obserwowałeś i czy dostatecznie uważnie. Ja byłem przy takich
    akcjach obecny. Czemu - napisałem wyżej.

    > Jak myślisz, co stało się z mózgami tych klientów?
    Johnson wie.

    Jotte