    Date: Tue, 20 Dec 2005 22:01:24 +0100
    From: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: W Zakopanem bedzie lincz za Gubałówke???

    Dnia 2005-12-20 11:49 Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "łach" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Moim zdaniem Starostwo powinno przystąpić do procedury wywłaszczenia.
    > Grunt w mojej ocenie spełnia odpowiednie przesłanki, choć wcale to nie
    > jest oczywiste. Ale nie może całe miasto cierpieć przez warcholstwo
    > jednej osoby, która tylko i wyłącznie dla zaspokojenia własnej
    > próżności i pieniactwa blokuje rozwój regionu. Przy czym w tym wypadku
    > niekoniecznie musiało by się to łączyć z pozbawienie prawa własności,
    > a jedynie z ustanowieniem odpowiedniej służebności na rzecz Gminy,
> [...]

    Tylko skąd wiadomo, że "rozwój regionu" polega na jeździe narciarzy, a
    nie np. na dzikiej przyrodzie i lasach bez turystów palących papierosy i
    rzucających śmieci? Może za 20 lat się okaże, że jednak warto było
    zostawić wszystko naturze? (a może nie...)
    Tylko dlatego jest tak lepiej, bo narciarzy jest więcej (są głośniejsi)
    niż miłośników przyrody?
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/