  • Data: 2005-12-21 16:39:18
    Temat: Re: W Zakopanem bedzie lincz za Gubałówke???
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pav [n...@z...pl] napisał:
> [...]
    społeczno-gospodarczym
    > Wydaje mi się, że zdecydowanie nie można założyć,że przeznaczeniem
    tych
    > łąk jest jezdzenie po nich na czymkolwiek,co zresztą sam po części
    > przyznajesz i w tym konteksćie dalsza część Twojej wypowiedzi jest
    > nielogiczna.

    Dalsza część mojej wypowiedzi jest jak najbardziej logiczna pod
    warunkiem, że zauważysz, iż w przeciwieństwie do niektórych nie uważam
    się za nieomylnego. Stąd moje założenie, że jeśli mam rację, to będzie
    miał przywołany przeze mnie przepis zastosowanie. A co do
    społeczno-gospodarczego przeznaczenia tego pastwisko, to trzeba by
    było zajrzeć do planu zagospodarowania terenu, bo generalnie on
    określa tę okoliczność.