  • Data: 2018-08-16 13:46:41
    Temat: Re: W Stanach strzelaja do czarnych a w Szwecji do bialych
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:OVcdD.15595$E...@f...ams1...
    On 2018-08-16, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >No ale ja nie o PRLu a o tezie Shreka, że w latach 90. było więcej
    >bandytyzmu niż obecnie.

    I chyba ma racje.
    Wtedy ten bandytyzm rozkwitl, od 2004 IMO zaczal spadac.

    Zobacz np to
    https://www.tygodnikprzeglad.pl/kraj-znikajacych-aut
    /

    1993 - 5 tys skradzionych aut,
    2003 - 55 tys
    2015 - 13 tys

    https://www.motofakty.pl/artykul/kradzieze-aut-w-201
    5-roku-jakie-modele-upodobali-sobie-zlodzieje.html

    Gangsterzy i Filantropi ? :-)

    J.