  • Data: 2018-08-16 14:36:17
    Temat: Re: W Stanach strzelaja do czarnych a w Szwecji do bialych
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-08-16, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > I chyba ma racje.
    > Wtedy ten bandytyzm rozkwitl, od 2004 IMO zaczal spadac.

    No mam dokładnie takie same odczucie.

    /

    > 1993 - 5 tys skradzionych aut,
    > 2003 - 55 tys
    > 2015 - 13 tys

    Uhm. Te 5k w 93' też daje pewne wyobrażenie. Czy to może było kosztem
    zachodnich sąsiadów? Opinię mieliśmy wtedy tam taką zdecydowanie.

    > Gangsterzy i Filantropi ? :-)

    E-e, kojarzę napad na konwój z wypłatą dla zakładu ale to może
    jeszcze coś z lat 50-60 i tylko wzmianka, jakiś film pokroju Prawo i
    pięść, czy Popiół i diament. Ale to już w ogóle inne czasy.

    --
    Marcin