  • Data: 2002-03-04 00:36:34
    Temat: Re: Uzyczenie mieszkania anonimowo ?
    Od: "Cinek" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Arek <Use-Author-Address-Header@[127.1]> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:2...@n...alias.net...

    > Nie wiem jak Ci napisac jasniej. Wlasciciel uzycza najemcy, zadnych
    > umow i nie wymieniaja sie wizytowkami.

    cywilny). pewnie, że można. a myślisz ,że 90 % studentów jak mieszka -
    czasami sie na wet nie widzieli - ważne tylko, żeby rachunki były w
    terminie. choć oczywiście jeżeli wychodzi to na jaw to może być straszny
    problem (kary za brak meldunku, urząd skarbowy za brak wykazania dochodów,
    itd.)

    Pozdrawiam