  • 1. Data: 2002-02-28 18:26:51
    Temat: Uzyczenie mieszkania anonimowo ?
    Od: "Arek" <Use-Author-Supplied-Address-Header@[127.1]>

    Czy mozna uzyczyc mieszkania bez sprawdzania danych
    osobowych najemcy ? Policja twierdzi ze mozna.

    ----
    Arek

  • 2. Data: 2002-03-03 00:19:22
    Temat: Re: Uzyczenie mieszkania anonimowo ?
    Od: "Cinek" <m...@h...pl>

    --

    Użytkownik Arek <Use-Author-Supplied-Address-Header@[127.1]> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:2...@m...zedz.net...

  • 3. Data: 2002-03-03 17:18:46
    Od: "Arek" <Use-Author-Address-Header@[127.1]>

    In article <a5rq58$3ur$1@news.tpi.pl>
    "Cinek" <m...@h...pl> wrote:

    > najem? może konkretniej,

    Nie wiem jak Ci napisac jasniej. Wlasciciel uzycza najemcy, zadnych
    umow i nie wymieniaja sie wizytowkami.

    ----
    Arek

  • 4. Data: 2002-03-04 00:36:34
    Od: "Cinek" <m...@h...pl>

    --

    Użytkownik Arek <Use-Author-Address-Header@[127.1]> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:2...@n...alias.net...

    > Nie wiem jak Ci napisac jasniej. Wlasciciel uzycza najemcy, zadnych
    > umow i nie wymieniaja sie wizytowkami.

    cywilny). pewnie, że można. a myślisz ,że 90 % studentów jak mieszka -
    czasami sie na wet nie widzieli - ważne tylko, żeby rachunki były w
    terminie. choć oczywiście jeżeli wychodzi to na jaw to może być straszny
    problem (kary za brak meldunku, urząd skarbowy za brak wykazania dochodów,
    itd.)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-03-04 10:50:08
    Od: "Arek" <Use-Author-Supplied-Address-Header@[127.1]>

    In article <a5ufh9$duk$1@news.tpi.pl>
    "Cinek" <m...@h...pl> wrote:

> [...]
    > problem (kary za brak meldunku, urząd skarbowy za brak wykazania dochodów,

    Aha patrzysz z pozycji najemcy. Czy prawo przewiduje jakies kary dla
    wlasciciela? Podatki oczywiscie placi. Np. studenci robia imprezke,
    sasiedzi wzywaja policje, studenci zwiewaja, w tej sytuacji jakie
    sankcje prawne moga grozic wlascicielowi? Wlascicielowi oczywiscie
    wszystko jedno czy wynajem czy uzyczenie. Slyszalem ze niektorzy
    uzyczaja pokoje na godziny nie zadajac danych najemcy.

    ----
    Arek