  • 11. Data: 2005-10-10 11:28:32
    Temat: Re: Uwazaj co masz na komputerze - ciekawa historia i prosba o porade
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.soc.prawo
    a tam użytkownik Przemek pisze:

    > nie kazdy informatyk musi wiedziec o tym jak dziala program p2p,
    Ja to wiem, Ty to wiesz, ale czy będzie to wiedział Sąd?

    --
    "(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
    trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

  • 12. Data: 2005-10-10 11:41:12
    Od: w...@v...pl

    Doskonale wiedzialem ze co sciasgne to i udostepniam, po prostu przez
    balaganiarstwo i zapomnienie nie wywalilem pliku. Ale nie postawiono mi
    zarzutu rozpowszechniania a posiadanie - wiec nie ma co o tym dyskutowac.

    A jakie stanowisko zajmie Sad to tez jestem ciekaw. Policjant sugerowal ze
    pewnie bedzie cos "w zawiasach". Tak czy inaczej widac tu jak przez glupote,
    zapomnienie, beztroske latwo zostac przestepca :)

    Pozdrawiam

    A.

  • 13. Data: 2005-10-10 12:00:44
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Pozatym treści muszą być "pornograficzne" - więc musi dochodzić do aktu
    > płciowego.

    OOOOOOOooooooo, ciekawe. Czyzby jednak sejm w koncu zdecydowal co jest
    pornografią ? ;-)

  • 14. Data: 2005-10-10 12:03:29
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-10-10 13:24 scream napisał(a):

    > Czy mógłbyś podać na to jakiś konkretny paragraf, czy tylko sobie gdybasz?

    To prawda, trochę trudno to podciągnąć pod Art. 200 par. 2 kk, ale może
    na to się powołali policjanci?
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 15. Data: 2005-10-10 12:35:15
    Od: w...@v...pl

    Tak.

    A.

  • 16. Data: 2005-10-10 12:41:39
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:slrndkkgjk.ngv.mija.szybko@r.a.pl
    użytkownik *jaszczur* napisał(a):

    > Ściągając ten plik przez program p2p jednocześnie udostępniałeś go
    > innym
    > ludziom do ściągania.

    Niekoniecznie. To co się ściąga nie jest obligatoryjnie udostępnione.

    > Również będąc w katalogu wraz z innymi plikami
    > pozostawał udostępniony do ściągania przez innych.

    Wiesz jak miał ustawione udostepnianie?

    > To można
    > kwalifikować jako udostępnianie treści...

    Jeśli miał ustawione udostępnianie...

    --
    Big Jack
    //////

  • 17. Data: 2005-10-10 12:52:44
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.soc.prawo
    a tam użytkownik Big pisze:

    > Niekoniecznie. To co się ściąga nie jest obligatoryjnie udostępnione.
    To co się _właśnie_ ściąga?

    > Wiesz jak miał ustawione udostepnianie?
    To jest wysoce prawdopodobne - tak jest domyślnie.

    --
    mj

  • 18. Data: 2005-10-10 13:00:59
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:slrndkkp0s.qkn.mija.szybko@r.a.pl

    > To jest wysoce prawdopodobne - tak jest domyślnie.

    Prawdopodobne. Ale wątpliwości nie można tłumaczyć na niekorzyść
    zainteresowanego.

    --
    Big Jack
    //////

  • 19. Data: 2005-10-10 13:24:47
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.soc.prawo
    a tam użytkownik Big pisze:

    > Prawdopodobne. Ale wątpliwości nie można tłumaczyć na niekorzyść
    > zainteresowanego.
    A to co się właśnie ściąga? Jest udostępniane? Można tego nie
    udostępniać?

  • 20. Data: 2005-10-10 14:58:04
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 10/10/2005 13:19, Przemek R... wrote :

    > przegladarka sciaga na wlasne potrzeby do katalogu tymczasowego , trudno
    > przypisac wine
    > sprawcy... zreszta przy kazdym przestepstwie oceniany jest zamiar art 115
    > par 2 kk.

    Przy każdym czynie zabronionym oceniana jest szkodliwość społeczna,
    której jednym ze składników jest _postać zamiaru_ sprawcy (art. 115 § 2
    kk), albowiem nie jest przestępstwem czyn, którego szkodliwość społeczna
    jest znikoma -- art. 1 § 2 kk.

    _Postać zamiaru_, to zupełnie inna historia niż sam zamiar.
    --
    Przemysław Płaskowicki
    I'm smarter than the average bear! (Yogi Bear)