  • 131. Data: 2010-07-17 05:50:43
    Temat: Re: Uwaga wysokie napięcie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 16 Jul 2010, Alek wrote:

    > Skoro możemy sobie tak zamieniać to zamień torowisko na posesję z psem.

    Pokaż ustawowy obowiązek dotyczący zasad ruchu na posesji, a będziemy
    mieli warunki do porównywania...

    pzdr, Gotfryd

  • 132. Data: 2010-07-17 07:10:04
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał

    > Pokaż ustawowy obowiązek dotyczący zasad ruchu na posesji, a
    > będziemy
    > mieli warunki do porównywania...

    193 kk

  • 133. Data: 2010-07-17 07:21:17
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał

    > Ale tylko wbrew prawu.
    > A wchodzenie na plac nie jest zabronione prawem i nie wymaga
    > szczególnych
    > uprawnień (tak jak znajdowanie się na torach).

    Jeśli mówimy o ogrodzonym terenie to owszem, jest zabronione.
    A w tym wątku mówimy o słupie energetycznym. Czy jest ustawowy
    zakaz wchodzenia na taki słup?

    > A po co, skoro zabezpieczyła sobie to ustawą?
    > Duży może więcej :P

    Przy tematach związanych z zabezpieczeniem swojej posesji (psy,
    pułapki, miny, samopały itp.) pojawiały się pytania typu "czy karą za
    wtargnięcie na cudzą posesję może być śmierć bez sądu i wyroku". To ja
    pytam czy karą za nielegalne wejście na torowisko może być ks? Czy
    mimo wszystko kolej nie powinna *faktycznie i skutecznie* zabezpieczyć
    swojego terenu?

  • 134. Data: 2010-07-17 07:26:21
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał

    > Ale i tak żeby się dostać trzeba pokonać kilka przeszkód

    Zapłacić w kasie i przejść kontrolę biletera?

  • 135. Data: 2010-07-17 09:23:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Alek pisze:

    > 193 kk

    Nie umiesz czytać.

  • 136. Data: 2010-07-17 09:24:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Alek pisze:

    > Zapłacić w kasie i przejść kontrolę biletera?

    ...co powinno ci uświadomić, że wchodzisz na teren z potencjalnie
    niebezpiecznymi zwierzętami ;->

  • 137. Data: 2010-07-17 09:25:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > Nad tym, czy społeczeństwo "chce", aby psy latały/nie latały po
    > zamkniętym terenie, to dopiero dyskutujemy, a Ty używasz tego jako
    > argumentu? To taka rekurencja? Nie pomieszało Ci się coś?

    Latać niech sobie latają - o ile teren jest prawidłowo zabezpieczony.

  • 138. Data: 2010-07-17 10:03:03
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał

    > ...co powinno ci uświadomić, że wchodzisz na teren z potencjalnie
    > niebezpiecznymi zwierzętami ;->

    Dokładnie tak samo jak tabliczka na płocie posesji strzeżonej przez
    psa.

  • 139. Data: 2010-07-17 12:58:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Alek pisze:

    > Dokładnie tak samo jak tabliczka na płocie posesji strzeżonej przez psa.

    Co będzie miało sens przy psie w kojcu lub na uwięzi.

  • 140. Data: 2010-07-18 15:28:10
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 15 Jul 2010 19:20:08 +0000 (UTC), Olgierd wrote:

    > Rzecz miała miejsce w czasach przedinternetowych, więc mało o tym w sieci
    > będzie, ale apelacje wlokły się latami.

    Chyba o tym mowa:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Jan_Mela
    http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,36756