  • 1. Data: 2005-02-04 10:53:43
    Temat: Uwaga na Cyfrowy POLSAT SA
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Uwaga na Cyfrowy POLSAT SA
    Łubinowa 4 a
    03-878 Warszawa

    Podpisaliśmy z nimi umowę na dwa lata.
    Przed zakończeniem okresu dwóch lat złożyliśmy zgodnie z regulaminem
    wypowiedzenie umowy, ponieważ POLSAT zwiększył cenę dostarczania usług
    jednocześnie wycinając ze swojej oferty programowej podstawowe programy TVP1
    i TVP2.

    Przyszedł dwuznaczny list i jeżeli ktoś nie doczytałby do końca uważnie
    każdego punktu, to wpłaciłby jeszcze abonament za dwa miesiące z prośbą o
    odesłanie dekodera za zwrotem kaucji.

    Słyszałem już o przypadkach, że np. znajomy odesłał sprawny, kompletny
    dekoder pocztą i kazali mu jeszcze dopłacić 700 zł zamiast zwrócić kaucję za
    dekoder 100 zł . Myślę sobie wyślę przez DHL, to solidna firma. Zapłaciłem
    34 zł 56 gr za odesłanie dekodera.

    W obawie przed podobnym przypadkiem, jakiego doświadczył znajomy pakowałem
    paczkę w obecności konwojenta i prosiłem o wpisanie poszczególnych elementów
    na listę przewozową w miejsce "zawartość przesyłki".

    Zamiast kaucji 100 zł przyszło 7 zł 49 gr. W sumie szczęście że nie kazali
    dopłacić. Dzwonię przed chwilą do Warszawy 022 3566666...proszę czekać
    sprawdzimy ... 15 minut trzymają mnie na linii, za co znów płacę tyle ile ta
    część kaucji w sumie, którą zwrócili. Wraca łaskawie kobieta do telefonu i
    mówi: pan nie przesłał kabla Euro ani kabla antenowego i potrąciliśmy sobie
    ze 100 zł -92 zł za dwa kable (warte może w sumie 20 zł).

    A ja na to, że na dokumencie przewozowym był wpisany kabel, który wysłałem
    zarówno zasilający jak i Euro. Kabla antenowego nie było w komplecie,
    dekoder dwa lata temu przyniesiono rozpakowany. Ona na to: to pewnie kabel
    Euro zaginął - proszę przysłać kopię listu przewozowego (tak jakby DHL nie
    dawał kopii adresatowi) i wyjaśnić wszystko w liście poleconym - kolejne
    3,50 i godzina na pisanie listu, ksero itd.

    Pytam o opinię forum - co ja mam jeszcze wyjaśniać?

    Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 2. Data: 2005-02-05 14:20:20
    Temat: Re: Uwaga na Cyfrowy POLSAT SA
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

  • 3. Data: 2005-02-05 15:32:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Grzegorz Kruk, Ph.D. g...@t...pl ...

    > Pytam o opinię forum - co ja mam jeszcze wyjaśniać?

    wyjasnij im jaka chcesz rekompensate za ich blad i swoja strate czasu :)

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 4. Data: 2005-02-05 17:00:23
    Od: Raku <r...@a...kom.pl>

    Użytkownik Przemek R. napisał:

    Człowieku, naucz sie odpisywac na posty.
    W drugiej kolejności zmień tego IE.

    --
    #####################
    Raku

  • 5. Data: 2005-02-05 17:25:29
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Człowieku, naucz sie odpisywac na posty.
    > W drugiej kolejności zmień tego IE.

    po pierwsze wiekszosc osob ma dr zabanowanych wiec zrobilem tak by wiecej
    osob zobaczylo ten post.
    Jak bys byl choc troche bystry to bys to zauwazyl.

    A po drugie odjeb sie od mojego IE, lbie go i bede uzywac, o co Ci chodzi?
    jakis "microsoftowy" kompleks czy co?

    P.

  • 6. Data: 2005-02-06 01:05:52
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 5 Feb 2005 18:25:29 +0100,
    Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> screamed:
    > A po drugie odjeb sie od mojego IE, lbie go i bede uzywac, o co Ci chodzi?
    > jakis "microsoftowy" kompleks czy co?

    Wątek masochistyczny proponuję przenieść na inną grupę.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:214B ]
    [ 02:05:30 user up 10514 days, 14:00, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Another megabytes the dust.

  • 7. Data: 2005-02-06 09:29:32
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    .
    > In the darkest hour on Sat, 5 Feb 2005 18:25:29 +0100,
    > Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl>
    > screamed:
    >>

    > Wątek masochistyczny proponuję przenieść na inną grupę.

    Głupek takiej delikatnej aluzji nie zrozumie;)

    Pzdr
    Leszek

  • 8. Data: 2005-02-06 10:05:28
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Głupek takiej delikatnej aluzji nie zrozumie;)

    wybacz przyglupie ale rzeczywiscie kompletnie nie rozumiem posta
    Raku. Moze mnie oswiecisz?

    P.

  • 9. Data: 2005-02-06 13:20:27
    Temat: Re: Uwaga na Cyfrowy POLSAT SA [OT]
    Od: JFK <s...@g...com>

    Dnia Sat, 05 Feb 2005 18:25:29 +0100, Przemek R. napisał(a):

    > po pierwsze wiekszosc osob ma dr zabanowanych wiec zrobilem tak by
    > wiecej osob zobaczylo ten post.
    > Jak bys byl choc troche bystry to bys to zauwazyl.
    A nie uwazasz ze skoro juz go sobie wszyscy wrzucili do KF to nie chca
    czytac jego postow?
    Czemu _wiedzac_ ze go ludzie maja w mordpliku z premedytacja go wyciagasz?
    Moim zdaniem to skrajnie nieeleganckie wiec z mojej strony masz pierwszy
    plonk warning mam nadzieje ze nie bede musial strzelac
    pozdrawiam();
    --
    JFK
    kontakt ze mna:

  • 10. Data: 2005-02-06 13:34:17
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > Moim zdaniem to skrajnie nieeleganckie wiec z mojej strony masz pierwszy
    > plonk warning mam nadzieje ze nie bede musial strzelac

    no ten post to nie byly poglady dr a konkretny problem dlatego to
    zrobilem.
    ale juz EOT w tej sprawie.

    P.