    From: "marecki" <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uwaga groźny pies
    Date: Fri, 16 Jul 2010 13:29:19 +0200

    wiadomości news:4c3fa31e@news.home.net.pl...

    > Jak uniemożliwisz ten dostęp, to już twoja prywatna sprawa. Może być
    > ratownik, może być ogrodzenie.
    >
    > Zresztą basen zasadniczo nie jest niebezpieczny, jeśli jest widoczny,
    > więc w zupełności wystarczyłoby oświetlenie, żeby doń nie wejść (pomijam
    > przypadek basenu tuż przy ogrodzeniu, ale na to nie powinieneś i tak
    > dostać pozwolenia).
    Ciekawe chwile temu piekliles o ludzi ktorzy nie beda mogli przeczytac co
    jest napisane na tabliczce (niewidomi/analfebeci)
    A jak taki niewidomy wpadnie do basenu?

    > [ciach]

    > W tej chwili jedyny absurd, jaki widzę, to niestety ty...

    I wzajemnie ;)

    > Nie rozumiesz, co się do ciebie pisze: masz dołożyć _adekwatnych_
    > starań, żeby zabezpieczyć swoje niebezpieczne mienie przed skrzywdzeniem
    > ludzi.
    Do mnie przedtem nie pisales. Dopiero sie wlaczylem do dyskusji.
    Omamy? :)

> [...]
    > nie ma szans, żeby ktoś "przypadkiem" przechodził sobie przez czubek
    > słupa, po drodze do np. sklepu ;)
    >
    > Drugi aspekt to pytanie, czy dane zagrożenie powstało jako skutek
    > uboczny (np. wykopałeś dół pod fundament i położyłeś już zbrojenia) czy
    > miało na celu stanowić niebezpieczeństwo (wykopałeś "wilczy dół" z
    > zaostrzonymi kołkami) - w tym momencie powstaje zarzut, że _chciałeś_
    > kogoś uszkodzić, że zamiarem tworzenia takiej instalacji było
    > uszkodzenie kogoś.

    > I w swej arogancji sądzisz, że byś się uchował przy ostrej selekcji pod
    Tak wlasnie sadze. Wyobraz sobie ze nie zdarzylo mi sie nie nigdy "przez
    pomylke" wejsc na cudzy ogrodzony teren czy nawet do cudzego otwartego
    domu/mieszkania.
    Ale chyba jestem wyjatkiem od reguly.

    > Nie prawo jest głupie (w tym przypadku) tylko ty go nie rozumiesz.
    A doskonale rozumiem. Zeby miec pewnosc ze nikt nie wejdzie musialbym miec
    10m plot i szczelnie pozakluczane wszelkie pkty wejscia.
    I to najlepiej tytanowe, bo w koncu jak zbyt latwo bedzie sie dostac to
    kazdy moze sobie wejsc.

    > Wiesz, biorąc pod uwagę, że osoby takie jak ty nierzadko są pierwszymi
    > ofiarami swoich zębatych pupilków, którym coś odbiło - to tylko dla
    > twojego dobra.
    Co dla mojego dobra? Prawo nie zabrania posiadania psa.
    A nie ma w tym nic dobrego, ze bede odpowiadal ze pogryzienie jakiegos
    debila/samobojcy ktory wchodzi na cudzy teren.
    Ja natomiast sadze ze dla mojego dobra, powinno sie wykopac z kraju
    politykow i prawnikow.

    > I założę się, że szybko stałbyś się laureatem nagrody Darwina
    > udowadniając wszem i wobec, że jednak czasem to prawo się przydaje by
    > bronić głupich przed nimi samymi.
    O jasnie wielmozny Panie. Bije poklony ze dzieki takim wspanialym ludziom
    jak Ty moge sie obawiac bronic przed bandziorem, ktory moze mnie zabic etc.
    Ale w zamian ratujecie mnie przed samym soba.
    WIEEEEELKIIEEEE DZIEKI o krynico madrosci