    Subject: Re: Utrudnianie pierwszej pomocy
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <7BzUC.415787$fc2.255533@fx06.ams1> <pfujm3$nja$7@node1.news.atman.pl>
    <5b22ed6e$0$584$65785112@news.neostrada.pl>
    <pfvi5d$qrl$4@node1.news.atman.pl> <pfvkpp$l1d$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <5b2369dc$0$676$65785112@news.neostrada.pl>
    <pfvsf3$a61$2@node2.news.atman.pl>
    <5b23f521$0$617$65785112@news.neostrada.pl>
    <pg2hiv$lem$1@node2.news.atman.pl>
    <5b251502$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
    <pg3ddg$eeq$1@node2.news.atman.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sat, 16 Jun 2018 20:38:28 +0200

    W dniu 16-06-18 o 18:20, RadoslawF pisze:

    > Teoretycznie można, praktycznie jego przełożony decyzje podtrzyma.
    > Do tego mogą roszczenia odrzucić stwierdzając że szkoda powstała
    > w wyniku niedbałości nie mającej wiele wspólnego z udzielaniem
    > pierwszej pomocy.

    Nigdy nie wpadłem na pomysł domagania sie od Wojewody zapłaty za bandaż,
    czy inną tego typu rzecz, bo to są groszowe sprawy. Najdroższe chyba
    były kołnierze. Ale również nie sądzę, ze gdyby ktoś wniósł o te
    50~100zł, to by wojewoda odmówił. Natomiast AED nie zużywają się podczas
    normalnego udzielania pomocy.