  • Data: 2018-06-16 20:26:17
    Temat: Re: Utrudnianie pierwszej pomocy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie czepiam, bo z doświadczenia wiem, że te artykuły"alarmowe" ze stanem
    > rzeczywistym nie mają absolutnie nic wspólnego. Jeśli mają, to tylko,
    > gdy dziennikarz się pomyli.

    Natomiast ty się z pewnością mylisz pisząc bzdury na temat AED jego
    zasady działania i zastosowania.

    > No widzisz :-) Te ED, to raczej lobbing producentów tych urządzeń, niż
    > konieczność.

    facepalm.

    > To raczej nie mój cytat.

    To mój - żeby było wiadomo na co odpowiadasz.

    > A to już mój cytat. I dalej to podtrzymuję. AED po prostu o tym "wie" i
    > by nie zadziałał. Ale jak y nie zadziałał, to i bieganie z nim sensu nie
    > ma.

    NIe wie dopóki wisi na ścianie. Trzeba użyć i wtedy ocenia - automatycznie.

    > Jeśli facet łapał oddechy, to wiadomo było, że to nie problem z sercem.

    Znów wykazujesz się daleko posuniętym brakiem wiedzy. Skro nie było
    potrzeby ani sensu go używać, to dlaczego ci od karetki jednak go użyli?

    > Jak Ci serce stanie, to oddechów nie ma.

    Jak ci serce stanie, to ci defibrylator nie pomoże.

    EOT. Naprawdę jesteś opporny - przeczytaj ulotkę - może zrozumiesz.

    Shrek