  • Data: 2018-06-14 21:45:07
    Temat: Re: Utrudnianie pierwszej pomocy
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-06-14, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A kto zaplaci za utrate ? :-(

    Złodziej lub ten, któremu powierzono. Jakby się kieriwać takimi
    kryteriami, to pewnie w ogóle nie należałoby nikomu w niczym udzielać
    pomocy, bo kto zapłaci jeśli cośtam lub co gorsza cośtam cośtam. Są
    dobra, które podlegają większej ochronie. Defibrylator wobec zagrożenia
    czyjegoś życia takim dobrem nie jest. Można uzasadniac, że nie był
    konieczny, ale uzasadniać że ktoś może go zarąbac/popsuć w takiej
    sytuacji jest MZ z lekka porąbane.

    --
    Marcin