  • Data: 2018-06-14 22:54:55
    Temat: Re: Utrudnianie pierwszej pomocy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ..i w deszczu.

    W sumie to nie widzę przeciwskazań. Nie wiem jak to w przystępny sposób
    wytłumaczyć, ale z punktu widzenia elekrtyka pracuje to w układzie IT.
    Czyli co wypłynie jedną elektrodą musi wrócić drugą z niedokładością na
    reaktancję pojemności (czyli pomijalną). W żołnierskich słowach znaczy
    to że cie kopnie, dopóki nie wpadniesz na pomysł trzymania elektrody w
    czasie wyładowania.

    W razie wątpliwości należy kierować sie instrukcją dołączoną do AED. Tam
    piszą z tego co pamiętam żeby w razie jak klient mokry to klatę mu
    przetrzeć, ale to chyba po to żeby się elektrody kleiły.

    Shrek