eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzony sprzet komputerowy › Re: Uszkodzony sprzet komputerowy
  • Data: 2002-10-18 12:12:34
    Temat: Re: Uszkodzony sprzet komputerowy
    Od: "Peterphk" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Przede wszystkim trzeba przeczytac umowe gwarancyjna o ile taka posiadasz.
    Jezeli nic na ten temat nie jest w niej napisane to obowiazuje ich kodeks
    cywilny:
    - po 3 naprawach mozesz domagac sie wymiany sprzetu na nowy lub zwrotu
    pieniedzy
    (korzystalem ze tego prawa wiele razy:)))
    - czasami jest napisane w gwarancji, ze nie ponosza odpowiedzialnosci za
    dane ktore trzymasz na dysku wiec z tego tytulu nie dostaniesz pieniedzy
    (dotyczy to przede wszystkim firm) ...

    Rok temu jak mialem problemy z dyskiem to zostaly zlamane wszystkie prawa
    jakie tylko byly (czekalem 2 miesiace az hurtownia mi odda dysk i na koncu
    stwierdzili ze to jednak nie od nich jest ten dysk i mi go nie naprawia ...
    i musialem klientowi ze swojej kieszeni zaplacic) na sadzenie sie z nimi nie
    ma czasu ani pieniedzy wiec odpuscilem sprawe.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1