    From: Paweł <r...@1...0.0.1>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uszkodzenie wypozyczonego samochodu
    Date: Tue, 19 Jan 2010 23:39:18 +0100

    Jacek Osiecki wrote:

    > To są małe szkody, bo ich się nie naprawia :) Przy okazji czegoś większego
    > zrobią nowe drzwi i tyle...

    zwlaszcza, ze zarysowania, to powszechna parkingowa sprawa :)
    ja raz mialem z europcar (krakow/balice, w ramach auta zastepczego
    z ac pzu), autko (opel astra III) mialo 600km przebiegu, spora game
    rysek i srednie spalanie na komputerze ~10l/100km (silnik 1.6 benz).
    nie wiem kto i jak tym modelem jezdzil, ale sie postaral.