  • 311. Data: 2013-12-11 21:49:03
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 11 Dec 2013 16:48:03 +0100 osobnik zwany qwerty
    napisał:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup
    >
    > Cytowałem fragment o hamowaniu, czy agresywnym ruszaniu?

    masz samochód, który tylko przyspiesza? Wow!

    >Masz gówno
    > zamiast mózgu?

    no to zakończyliśmy dyskusję skoro spadłeś poniżej dna wiadra

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 312. Data: 2013-12-11 21:49:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Nie, nie jest.

  • 313. Data: 2013-12-11 21:49:36
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-12-11 18:21, John Kołalsky pisze:
    > Normalne. Ten numer nie służy tylko do wypadków. Jego obsługa ma w
    > założeniach polegać na przekazaniu do właściwej służby.

    Ale jakiej służby (państwowej)? Straży pożarnej?
    Mają przyjechać i zmienić ci oponę?

  • 314. Data: 2013-12-11 21:50:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    owszem. Parsknąłem śmiechem.

  • 315. Data: 2013-12-11 21:50:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 11 Dec 2013 17:57:26 +0100 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "AZ" <a...@g...com>

    > Nie, bo Ty jesteś tępakiem, który nie rozumie problemu zapamiętania
    > wielu numerów

    Nie wyjeżdżaj na drogę. tam jest wiele znaków i mnóstwo paragrafów PoRD
    do zapamiętania.

  • 316. Data: 2013-12-11 21:51:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 11 Dec 2013 18:01:05 +0100 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > W szczerym polu ? No nie wchodzę. Dziwi ?

    Możesz spróbować w centrum dużego miasta. Daj znać jak Ci poszło.

  • 317. Data: 2013-12-11 21:52:46
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-12-11 18:07, John Kołalsky pisze:
    > Imbecylem bo proponuje szukanie w internecie. Zastanów się czy Ty nie
    > jesteś imbecylem skoro nie potrafisz zrozumieć kluczowych kwestii.

    Takich jak to że biurem numerów nie jest 112?

    To trzeba było na niego dzwonić.

  • 318. Data: 2013-12-11 21:56:47
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-12-11 18:11, John Kołalsky pisze:
    > W jaki sposób miałby zwiększać ?
    > 1. Zadzwoniłem na 112 a nie na policję, która obsłużyła ze słabości a
    > nie siły systemu

    Chciałeś zgłosić wypadek? Wezwać karetkę? Zauważyłeś pożar? I dlaczego
    nie pod 118?

    > 2. Jak można zwiększać obroty swojej działalności jak się czyta listę ?
    > Patologią są wypowiedzi uczestników tej dyskusji. Taka pomoc należy się
    > nam jak psu buda.

    Pomoc w naprawianiu uszkodzonego samochodu?
    Z jakiego to niby tytułu i dlaczego akurat z numeru 112?

  • 319. Data: 2013-12-11 21:58:52
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-12-11 18:17, John Kołalsky pisze:
    > No i mamy przykład prawdziwej patologii. Delikwent nie rozumie, że
    > uzyskanie numeru pomocy drogowej może być krytycznym problemem
    > poruszania się po drogach. Nie chodzi przecież tylko o mnie, ale każdego
    > potrzebującego uczestnika ruchu czyli także naszych rodziców i osoby
    > niepełnosprawne. Jak to jest, że na autostradzie pomoc sama przyjeżdża a
    > na krajówce nie można nawet uzyskać informacji o niej pod numerem 112 ? DNO

    Może jeszcze paliwko dowieźć jak się "niespodziewanie" skończy?
    Dlaczego się nie ubezpieczyłeś? Podobno jesteś przeciwnikiem
    obowiązkowego OC, bo uważasz że każdy powinien odpowiadać za siebie?

  • 320. Data: 2013-12-11 22:03:30
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "DoQ" <p...@d...gmail.com>

    > Ale jakiej służby (państwowej)? Straży pożarnej?

    Tej co zna numery pomocy

    > Mają przyjechać i zmienić ci oponę?

    Mają ?