eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUstawa o IPN niezgodna z konstytucją RP3 - orzeczenie Stowarzyszenia Prawników Żydowskich › Re: Ustawa o IPN niezgodna z konstytucją RP3 - orzeczenie Stowarzyszenia Prawników Żydowskich
    Subject: Re: Ustawa o IPN niezgodna z konstytucją RP3 - orzeczenie Stowarzyszenia
    Prawników Żydowskich
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Kviat
    Date: Tue, 26 Jun 2018 19:50:40 +0200

    W dniu 2018-06-26 o 19:08, A. Filip pisze:
> [...]
    enie-prawnikow-zydowskich-o-ustawie-o-ipn/n8122p7

    > A ty do kurwy nędzy przeczytałeś tą nowelizacje czy tylko tak sobie
    > pierdolisz licząc że inni nie czytali?
    >
    > https://wiadomosci.onet.pl/kraj/tekst-ustawy-o-ipn-p
    elna-tresc-nowelizacji-ustawy-ipn/6x1sn7k

    A ty do kurwy nędzy załapałeś po co zrobili tę nowelizację, czy tylko
    tak sobie pierdolisz licząc, że inni nie załapali w jakiej
    rzeczywistości żyją?

    "Kto publicznie i wbrew faktom..." Serio?
    W obecnej rzeczywistości fakty kreuje się na poziomie podręczników
    szkolnych i na olimpiadach:
    http://olimpiadasolidarnosci.pl/wp-content/uploads/2
    016/04/Test-egzaminacyjny-etap-wojew%C3%B3dzki.pdf
    "OLIMPIADA SOLIDARNOŚCI. DWIE DEKADY HISTORII"

    Papież, Breżniew i Gierek.
    Dwie dekady historii Solidarności i na 30 pytań nawet wzmianki o Wałęsie.

    Tu masz inny przykład, jak kreuje się "fakty".
    https://oko.press/antykoncepcja-powoduje-raka-i-depr
    esje-a-zarodek-wola-do-kobiety-przyjmij-mnie-tego-dz
    ieci-maja-sie-uczyc-za-pieniadze-resortu-zdrowia/
    Tylko patrzeć jak wyjdzie ustawa o antykoncepcji, która będzie karać
    "kto publicznie i wbrew faktom twierdzi, że zapłodniona komórka nie ma
    zdolności komunikacji ze swoją matką podlega karze..."

    A co z tymi, co publicznie i wbrew faktom zaprzeczają faktom?
    Dlaczego przepis ich nie obejmuje i co z karalnością takich?

    Teraz wystarczy wykreować "fakt" jacy to wszyscy, co do jednego, Polacy
    byli wspaniali i każda praca naukowa na ten temat dokumentująca, że
    jednak wszyscy wspaniali nie byli, będzie "wbrew faktom".

    Wiedziałeś o tym, że hamburgera wynalazł
    Kim Dzong Il?

    Wyciągnij wnioski.

    Pozdrawiam
    Piotr