  • Data: 2007-06-14 19:46:33
    Temat: Re: Ustanawianie wlasnych regulaminow
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Kubiak wrote:

    > Tak samo jak znaczek 8 do znaczka oo. EOT, bo to jak kopanie się z koniem.

    Jesteś odporny na wiedzę i trudny do zarąbania. Innymi słowy - beton z
    ciebie.

    Dla twojej informacji: w zależności od miejsca, czasu oraz czynników
    losowych pierwszy znaczek oznacza (wg. osób je umieszczających) "zakaz
    fotografowania" lub "zakaz fotografowania sprzętem profesjonalnym" lub
    "zakaz fotografowania z użyciem lampy błyskowej". W skrajnych
    przypadkach był to nawet "zakaz wchodzenia z aparatem fotograficznym".

    Więc skoro sami "autorzy" nie mogą ustalić, co ten znaczek oznacza, to
    skąd ja mam to wiedzieć?

    To po pierwsze.

    Po drugie na pl.misc.militaria toczyła się dyskusja na temat pytań
    egzaminacyjnych na pozwolenie na broń. I jednym ze "smaczków" było
    pytanie-haczyk o wchodzenie z bronią na teren sklepu lub banku ze
    znaczkiem numer dwa na drzwiach. Do wybory były 3 odpowiedzi "nie wolno
    wchodzić", "można wejść po poinformowaniu o broni ochrony i uzyskaniu
    zgody" oraz "można wejść bezwarunkowo".

    Jak dobrze zgadłem prawidłowa była ta ostatnia odpowiedź - bo nie ma
    żadnej podstawy prawnej zakazującej wchodzenia z bronią do tego typu
    lokali (w przeciwieństwie do np. pojazdów komunikacji miejskiej, gdzie
    jest podstawa prawna do nałożenia pewnych warunków na przewożenie broni
    palnej).

    Będzie "hau-hau" czy twardo będziesz odgrywać beton?