  • Data: 2007-06-14 19:59:36
    Temat: Re: Ustanawianie wlasnych regulaminow
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Henry (k) pisze:

    > Czy możesz mi podać przykład sytuacji, gdy wejście gdzieś oznacza
    > zawarcie umowy na coś?

    To przecież dość powszechne. Wysil się.

    >/W kinie tak nie jest bo trzeba mieć bilet i przejść przez kontrolę,

    A jak ominiesz kontrolę i wejdziesz do kina i będziesz oglądał film. To
    zawarłeś umowę czy nie? Wygra z tobą kino proces jeśli cię tam "złapią"
    bez biletu? Jak myślisz? Bo ja myślę że wygra. [gdyby oczywiście chciało
    się procesować]

    > Ale jak ktoś chce zrobić zakaz, który obowiązuje kogoś innego to już musi mieć do
    tego jakąś podstawę.

    Ma podstawę prawną. Jest właścicielem nieruchomości i ma prawo korzystać
    z niej z wyłączeniem innych, czyli ma prawo zakazywać określonych (czy
    nawet wszystkich) czynności na tej nieruchomości innym.
    Ile razy to trzeba jeszcze napisać ?

    > Oczywiście że dyrektor centrum może sobie wywiesić piktogram z zakazem
    > fotografowania. No i niech sobie nie fotografuje. Ale nadal nie ma
    > powodu dla którego ja miałbym się tym przejmować.

    J.w.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com