  • Data: 2007-06-09 21:10:53
    Temat: Re: Ustanawianie wlasnych regulaminow
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 09 Jun 2007 22:59:34 +0200, Johnson napisał(a):

    > Trudno żebyś przestrzegał, skoro tam nie ma przepisów skierowanych do
    > ciebie (nie jesteś adresatem normy prawnej)

    No i właśnie. Nawet nie wiesz ile niedawno było pałowania się na
    pl.rec.foto nt. fotografowania na koncertach. Słyszałem dokładnie to samo
    "konstytucja to, konstytucja tamto".

    Chociaż z drugiej strony - powtarzam się, ale warto - jeszcze 10 lat temu
    sporo się mówiło o "horyzontalnym działaniu konstytucji", czyli żeby
    człowiek mógł się w sporze z człowiekiem na nią powołać. Zna(łe)m paru
    uczonych, którzy byli wówczas bardzo zawiedzeni, że art. 7 i 8 brzmią tak
    a nie inaczej.
    Później dyskusje się skończyły. Nie ma zastosowania i szlus.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com