  • Data: 2006-06-01 23:23:17
    Temat: Re: Usmiercenie psa
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:e5nmbk$ial$1@inews.gazeta.pl...

    > ale mowa o rownym traktowaniu w domu.

    A to inna bajka. Arkan jest traktowany jak pełnoprawny członek rodziny. Ja
    mówię o nim "moje starsze dziecko". Gdy kupuje Angelowi prezent, to kupuje
    tez Arkanowi. Nie dalej jak dzis rano lezelismy sobie w trójkę na łożku* i
    Angel wolał tatę "wojtek chodz na chwilkę, zobacz jak sie przytulamy, super
    trójka":-) Gdy czasami sobie zartuje, ze któryś z moich gości weżmie rota,
    Angel zawsze mówi "nie dam rota, to jest nasz rot":) Gdy czytam Angelowi
    bajki wieczorem to Arkan zawsze lezy koło łozeczka Angela "mamo rot
    przyszedl na bajki":-) Uwazam, ze miarą człowieczeństwa jest nasz stosunek
    do zwierząt. Arkan nie jest przedmiotem, wyposazeniem domu, moim kaprysem.
    Jest częścią domu, rodziny.. A.Saint-Exupery napisał, ze trzeba byc
    odpowiedzialnym za to co się oswaja. I zgadzam sie z nim w zupełnosci. Angel
    jest wychowywany w tym duchu i wierzę, że to uczyni go lepszym człowiekiem.

    A kazdego, kto jest zwolennikiem trucia psa, ktory szczeka odsyłam do
    ksiązki mojego wykladowcy p.T.Pietrzykowskiego "Etyczne problemy prawa".
    Jest tam rozdzial o prawach zwierząt.

    HaNkA

    * Świetych oburzonych faktem, ze pies lezy na łożku informuję, ze wchodzi
    tam na wyrażny rozkaz "chodz się przytul". :-)